• Anonym

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Turbo75 skrev 2008-12-22 22:18:52 följande:

Anonym skrev 2008-12-22 22:15:14 följande:
    Som du kanske läst av Sandras inlägg (johansson79) så gör ju polisen inte mycket. Och när ett gäng ungar busar är det helt omöjligt att peka ut nån och ungarna tycker det blir mer spännande istället.Sandra ska nog vara glad att hon inte bodde i Rödeby. Där skjuter man busungar.
    okej! det låter ju också friskt att skjuta barn??
    ÄR det du som det då eller?
  • Anonym

Anonym (anonym..) skrev 2008-12-22 22:23:42 följande:

Svar på #114En dam på 78år kan inte slå så hårt precis haha så jag tror inte det gjorde så jävla ont.Han får skylla sig själv varför ska man hålla på med en gammling för????Mamman borde uppfostra sina barn bättre..Att damen inte gjort anmäla är väl för att hon inte har orkat hålla på vad hjälper det????Inget du ser ju det hära inget hjälper och inte häller har ungen slutat jag tror nog han hålet på fortfarande!
    Men bara för hon är gammal så ska hon inte få nån jävla hyllning för hon slog ett barn, man slår inte någon hur gammal man än är!
  • Anonym

ditt barn har ju två diagnoser som kanske gör honom en aning oreglerlig?? du tror inte han kan ha gjort nåt jävligt mot tanten? fattar inte föräldrar som tror deras barn är änglar jämt. Tanten skulle inte ha slått han men sluta påstå din unge är en oskyldig ängel. Med adhd och beteendestörning så kan man väl räkna ut lite!!

• Anonym

som sagt, om du KAN läsa, så står det tanten borde inte slått han

MEN

sluta försvara din unge med att han bara lekte där, ingen är så dum att de går på det.

• Anonym
    farrestess skrev 2008-12-22 23:04:22 följande:
    Svar på #140Blir illamående av att läsa dina fördomsfulla kommentarer. Fy för människor som dig! Den kärring som hade lagt händerna på mitt barn skulle få det hett om öronen det kan jag lova. Skulle aldrig axeptera att någon slog mitt barn.
    visst är det synd om ungen som blev slagen, o tanten borde inte gjort så, men man kan faktiskt undra hur funktionell den här familjen är egentligen med tanke på hur folk reagerat. Jag tycker man kan lätt räkna ut vilken slags familj det handlar om.
  • Anonym
    Fuck you im famous skrev 2008-12-22 23:13:07 följande:
    En helt underbar familj som säkerligen har en massa rutiner och är väldigt konsekventa för att få allt och fungera.
    javisst..det är ju därför som mamman inte kan erkänna att hennes barn inte alltid uppför sig korrekt utan ljuger och påstår han bara lekte kurragömma och att det gjorde kvinnan arg..det hjälper ju verkligen inte ett barn med adhd att bli ursäktad då de beter sig fel, de om några behöver ju strikta regler och konsekvenser..fast mamman hinner väl inte med och kanske inte har förmågan heller..
  • Anonym
    Fuck you im famous skrev 2008-12-22 23:26:26 följande:
    Min son har ADHD... han är inte utåtagerande. Att vara konsekvent och ha rutiner är det VIKTIGASTE som finns. Men fortfarande så tycker jag ni är fruktansvärt elak mot TS, jag kan inte begripa hur ni kan nedvärdera hennes roll som mamma. Jag tror hon vet hur hon ska göra med sina barn. Jag tror hon kämpar mer än vad vi någonsin kan tro. Tanten borde anmält detta tidigare så hade aldrig TS son blivit slagen, det kan väl du hålla med om iaf???
    och har du då även adhd och asberger?? och har din son förutom adhd även en beteendestörning??? har man en beteendestörning så säger det ganska mycket om hur man beter sig dvs man beter sig på ett sätt som stör andra och inte är normalt!
  • Anonym

Fuck you im famous skrev 2008-12-22 23:36:22 följande:

Min dotter o deras kompisar gömmer sig i trappuppgångarna.. Det gjorde jag med.Man börjar leken utomhus, o många smiter in i portarna o gömmer sig
    Precis. jag älska att gömma mig i trappuppgångarna då ingen fatta att man kunde gå in där o gömma sig;)
  • Anonym

Men Oj. Detta är ju inte klokt!
    Vad bor ni i för håla? Kan ni flytta eller har ni svårt att få jobb någon annan stanns?
    Självklart ska vuxna få tillrättavisa andras barn men slå? Det är ju förbjudit enligt lag. Barnaga är ett brott.

• Anonym

TS ang det här att din son har jobbigt  i skola pga detta kanske det skulle hjälp om du hade möte med föräldrarna i klassen o förklarar det hela. De skulle nog inte heller vilja att deras barn blev slagna av granntanter. Om du känner stöd från föräldrarna i din sons klass kan det sprida vidare till barnen så att de förstår att det inte är din son det är fel på o han får vänner som vanligt utan att detta ska ligga honom till last

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!