HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Turbo75 skrev 2008-12-22 22:18:52 följande:
ÄR det du som det då eller?
Turbo75 skrev 2008-12-22 22:18:52 följande:
Anonym (anonym..) skrev 2008-12-22 22:23:42 följande:
ditt barn har ju två diagnoser som kanske gör honom en aning oreglerlig?? du tror inte han kan ha gjort nåt jävligt mot tanten? fattar inte föräldrar som tror deras barn är änglar jämt. Tanten skulle inte ha slått han men sluta påstå din unge är en oskyldig ängel. Med adhd och beteendestörning så kan man väl räkna ut lite!!
som sagt, om du KAN läsa, så står det tanten borde inte slått han
MEN
sluta försvara din unge med att han bara lekte där, ingen är så dum att de går på det.
Fuck you im famous skrev 2008-12-22 23:36:22 följande:
Men Oj. Detta är ju inte klokt!
Vad bor ni i för håla? Kan ni flytta eller har ni svårt att få jobb någon annan stanns?
Självklart ska vuxna få tillrättavisa andras barn men slå? Det är ju förbjudit enligt lag. Barnaga är ett brott.
TS ang det här att din son har jobbigt i skola pga detta kanske det skulle hjälp om du hade möte med föräldrarna i klassen o förklarar det hela. De skulle nog inte heller vilja att deras barn blev slagna av granntanter. Om du känner stöd från föräldrarna i din sons klass kan det sprida vidare till barnen så att de förstår att det inte är din son det är fel på o han får vänner som vanligt utan att detta ska ligga honom till last