HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Det Ts dessutom gnäller över är att hennes son får lida för allt snack och att hela familjen är trakaserade.
Det här med att TS barn utsatt tanten för trakasserier en längre tid i frågasätter jag starkt.
De hade ju bara bott där en vecka!
Jag har skickat ett julkort och en trisslott till Kerstin!
Hoppas att insamlingen till henne ger ett överskott så att hon får en fin julklapp också.
Hon gjorde helt rätt! Ungar ska ge fan i att trakassera tanter! Ungar kan verkligen vara fördjävliga och det finns inte särskilt mycket man kan göra åt det när föräldrarna inte tar sitt ansvar eller ens vill erkänna att deras barn inte är de små helgon som de inbillat sig.
Jag blir helt mållös när jag läser TS!!!!
Vad är vårt samhälle påväg? Hylla en barnmisshandlare??
Jag antar att ni har sett det här:
www.flashback.info/showthread.php
Ok att hon blev arg! Men var barnen hotfulla? Försökte dom göra henne fysiskt illa? I så fall hade jag faktiskt förstått reaktionen men om det är bus det handlar om, som visserligen måste varit riktigt psykande, så kan man inte börja slåss!
Har inte barn i alla tider retat ilskna gamlingar? Min älskling från grekland hade en äldre farbror som dom hade öknamn på för att han vars å argsint. Han snodde ungarnas bollar om dom rullade in på hans tomt tex. D fanns nån argsint gamling när min pappa var barn som ungarna var rädda för men ändå var tvungna att reta.. Ju läskigare gamling desto mer bus från barnen..
Det blir ju en sport att komma undan den ilskna tanten liksom.
Om en pojke bor en vecka i ett nytt område vill han gärna skaffa vänner och gör då saker som de andra barnen gör. Är det konstigt? Kan föräldrar vakta sina barn hela tiden? Då ska inte barn gå själva till skolan heller.
Är det nåt vi vill lära våra barn?
Om nån retar dig, slå dom med en pinne så dom får bulor!
Så får du presenter sen!
MAN SLÅR INTE BARN OAVSETT VAD BARNET GJORT!
Det lär ju förfan barn att man får slåss!
Denna jävla idiotiska tråd borde tas bort!
Sniglar och Krut skrev 2008-12-23 15:09:38 följande:
Enda gången våld är berättigat är om det är rent självförsvar, att någon hotar ens familj eller att man räddar någon som blir misshandlad eller hotad!
Blev tanten skadad fysiskt av dessa 9 åringar??