• bjojne

Överskattade artister

Den mest överskattade svenska artisten, alla kategorier är...

• Svar på tråden Överskattade artister
  • idiblon yes

Åh, en till: Jeff Dunham! Ni vet han med Achmed "I kill you"-gubben... Det är inte roligt nånstans!

Note to self: Handsprit!
  • figurehead

idiblon yes skrev 2008-12-28 11:07:20 följande:

Åh, en till: Jeff Dunham! Ni vet han med Achmed "I kill you"-gubben... Det är inte roligt nånstans!
    jo "Walter" är ju skitkul ju
  • sasssyy

jeff dunham tycker JAG är skitrolig.. men just Achmed är ju bara löjlig..

Tomas ledin.. alltså.. vem är han och vad har han gjort????

Per Gessle sjunger som om han hade svårt att andas genom munnen...fattar inte hur vi svenskar resonerar när det handlar om musik egentligen....
  • Trailer T

Per Gessle,Tomas Ledin och han snubben med Boten Anna eller va fan den heter

• Bevabus

Där håller jag med dig helt, jag fattar verkligen inte va folk tycker är så roligt!!!
    Fast å andra sidan så kände jag samma sak om Özz Nujen för nåt år sen, sen såg jag honom på komediturnén nu i höst och jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv och gick dessutom därifrån med större självförtroende om mitt utseende :S haha lustigt hur allt kan ändras sådär...

• Luddvar

Han är verkligen skittrist.
  • Bevabus

Basshunter, han fick en hit som var bra och nu gör han bara en massa skitlåtar och tycker att han är ashäftig..bara töntigt.
    Trailer T skrev 2008-12-28 11:10:37 följande:

Per Gessle,Tomas Ledin och han snubben med Boten Anna eller va fan den heter
  • Aquila

Jessica Folcker. Totalt intetsägande artist. Minns man ens någon låt med henne?

• gutegirl
    Aquila skrev 2008-12-28 11:18:09 följande:
    Jessica Folcker. Totalt intetsägande artist. Minns man ens någon låt med henne?
    Vem är det?
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
Svar på tråden Överskattade artister