Inlägg från: Hedebris |Visa alla inlägg
  • Hedebris

Trådträff Mars 09

hehe. klart man inte behöver. men vi ser fram emot en rolig familjeaktivitet. Julia ser fram emot att träffa moa igen. det var länge sen :D

Tycker vi får flytta runt på trådträffarna iaf. ett år i skåne och en i norrland ;)

• Hedebris

funderar på att stänga av datorerna på natten. det kanske an sänka elräkningen några hundra. och spela spel istället för att kolla film

• Hedebris

haha.. ni är för roliga :)

skånska är ju jättelätt att förstå! har ni aldrig sett mat-tina :P

• Hedebris

kan tipsa om ett jättemysigt ställe... eller tipsar mest för matens skull ;) mongolian bq i stockholm. man får äta hur mycket man vill både mat och efterrätt :D

• Hedebris

fan vad skoj det ska bli :) Ser fram emot att träffa er alla.

är det någon i mellanålder förresten. eller är det jag och jenny sen ett stort glapp till 30? ;)

• Hedebris

ohhh.det låter inte dumt heller

Kicko skrev 2009-01-02 20:32:20 följande:
    laga mat ihopa hade varit riktigt kul facktiskt Eller vad säger ni andra får ju prata ihop oss om vad i så fall. tackos tex???
  • Hedebris

det är det bästa med mongolian BQ med. man får maten direkt. går och plockar vad man vill ha, sen steker kocken upp det till en på plats :D

• Hedebris

hihi.. vi har skickat in våra semper koder. så får jag den premien jag vill ha så är bebisstolar inget problem för mig iaf :)

Svar på tråden Trådträff Mars 09