Trådträff Mars 09
hehe. klart man inte behöver. men vi ser fram emot en rolig familjeaktivitet. Julia ser fram emot att träffa moa igen. det var länge sen :D
Tycker vi får flytta runt på trådträffarna iaf. ett år i skåne och en i norrland ;)
hehe. klart man inte behöver. men vi ser fram emot en rolig familjeaktivitet. Julia ser fram emot att träffa moa igen. det var länge sen :D
Tycker vi får flytta runt på trådträffarna iaf. ett år i skåne och en i norrland ;)
hehe...spartips istället kanske :)
funderar på att stänga av datorerna på natten. det kanske an sänka elräkningen några hundra. och spela spel istället för att kolla film
haha.. ni är för roliga :)
skånska är ju jättelätt att förstå! har ni aldrig sett mat-tina :P
kan tipsa om ett jättemysigt ställe... eller tipsar mest för matens skull ;) mongolian bq i stockholm. man får äta hur mycket man vill både mat och efterrätt :D
fan vad skoj det ska bli :) Ser fram emot att träffa er alla.
är det någon i mellanålder förresten. eller är det jag och jenny sen ett stort glapp till 30? ;)
ohhh.det låter inte dumt heller
det är det bästa med mongolian BQ med. man får maten direkt. går och plockar vad man vill ha, sen steker kocken upp det till en på plats :D
ingen aning... har för mig att det är en ganska stort glapp
hihi.. vi har skickat in våra semper koder. så får jag den premien jag vill ha så är bebisstolar inget problem för mig iaf :)