Inlägg från: Hedebris |Visa alla inlägg
  • Hedebris

Trådträff Mars 09

jag trodde det skulle vara vår, inte vinter :P

• Hedebris

jenny- har inget emot att bli kallad hedebris. Det är ju lätt. du kan kalla björn också hedebris :D

Nu ska jag börja packa så smått. Vi har inte bestämt oss riktigt än om vi ska gå eller åka. Båda barnen sitter ju i vagnen, vi försöker få upp flåset, och efter att ha suttit på ett tåg så länge tror jag vi vill röra på oss, men ni får gärna åka. Ang troy så kan han ju åka i vår vagn om julia inte är på sitt gnällhumör. Sen har ju lycklig och jenny också P&t:s, så det löser sig nog.

• Hedebris

jag tycker också vi har en tråd efter... det dröjjer ju ett tag innan nästa träff igen. men när vi planerar träffar kan det vara bra med en annan tråd.

ang klädtråden så tyckte jag det var skönt att det blev lugnare i modertråden. (jag är ju inte intresserad av kläder) men är ett slopande av klädtråden vad folk vill så är det ju bara att bojkotta den :)

• Hedebris

ang packning:
    här kommer min änsålänge:

noah
    2 byxor
    2bodys
    1 tjocktröjja
    1pkt blöjjor
    2 par strumpor
    1pkt tvättservetter
    2 nappflaskor
    välling
    gröt
    burkmat
    alvedon, ipren, tavegyl
    sack'n'seat

julia
    1 par byxor
    2 tjocktröjjor
    1 tröja
    2 trosor
    2par strumpor
    ritblock,pennor

tandborstar
    tandkräm
    övriga hygiensaker

sofie
    kläder

de åker i overall

hrm..något som saknas?

jo, sängkläder till noah

• Hedebris

hihi..jag har nästan allas mobilnummer inlagda

fl.......

så på just f har jag många kontakter :D

• Hedebris

ska bara- kan inte pappa följa med in då? Det är ju ändå 2 andra pappor :)

kameran är given, därför skrev jag inte upp :) Har redan lagt ner laddaren till kameran. Laddaren till mobilen får inte glömmas. och bärbara datorn :D

• Hedebris
    Vildkorn skrev 2009-03-27 12:44:02 följande:
    Vad ska ni har med bärbara datorn för? Finns ju dator på rummen som går att använda. Eller vill ni ha den på tåget kanske?
    det var mest tänkt till tågtristessen :D
  • Hedebris

någon som kan ta med stavmixer? glömde min!

godmorgon från vandrarhemmet förresten :D

• Hedebris

jag tackar också för igår. supertrevligt. noah vaknade som en klocka kl 7.00 precis som beräknat. Fasar för både middagslur och tåglur:(

*blä*

Nu ska jag snart ner till frukosten, vi kör skyttetrafik till duschen just nu. Men det är bara björn kvar. :D

• Hedebris

jo, noah och julia somnade på 3 minuter igår. Det var väldigt skönt!

nu har ingen av dem vilat middag och vi sitter på tåget. hoppas att de somnar kl 19 och inte kämpar sig igenom hela resan!

:D Tyckte det var mkt trevligt att umgås med er, det får vi göra om. Se vilken stad vi får göra osäler nästa gång. kanske någon stad i norrland. eller malmö :D Något bra vandrarhem måste vi ju kunna hitta. hörde av en tant att de byggt ett nytt familjehem i malmö :D

• Hedebris

Tjena! Nu är jag också hemma. Noah somnade på tåget och sov mellan 18 och 21. Sen var det full rulle... Han nannade ju inte middag på dagen så det var hans middagslur. Nu bara skriker han och vill INTE sova. Tror det är magen, han har ju inte bajjat sen i torsdags....

Det var jättenice att träffas. Skönt att ni fått vila lite vildkorn! Vad skönt att alla resor verkat gå någorlunda bra.

• Hedebris

usch ja, nu måste jag sova. ska jobba 9 timmar imorgon. lägger in bilderna imorgon. Men håll utkik på björns blogg

www.mrbamse.se

känner jag honom rätt sitter han uppe tills iaf något ligger uppe :D

Svar på tråden Trådträff Mars 09