Men KSB vilka underbara nyheter!! Klarar de 3 dygn i CPAP så brukar det vända!! Så kanske (håller tummarna) är det slut med respirator för er del nu då? Även om han åker tillbaka i resp igen så är det ett enormt framsteg. Han är riktigt stark. Jag har tänkt på er och är glad över dessa nyheter.
Trots att vi nu varit på sjukhus i 2 mån och vår tjej nu har blivit så stor att hon fördubblat sin vikt (vägde idag 900 g) så vågar jag knappt lyfta henne heller. Man är lite extra rädd från resp tiden då hon extuberades flera ggr av misstag då tuben aldrig satt riktigt bra. Men sen är man ju som du säger så rädd att skada henne också. Men jag håller med det är en väldigt märklig känsla att andra tar hand om ens barn bättre än en själv.
Det känns inte som vi har tagit oss i mål men sista dagarna har vi faktiskt börja tänka lite framåt än dag för dag eller timme för timme som det var förrut. Hon har varit jätte stabil sen nyårsafton inga större dippar alls och kräver mindre o mindre syrgas. Vi är så lyckliga över att det går åt rätt håll även om vi försöker vara förberedda på bakslag.
Lycka till nu och meddela oss hur det går.
Kram