• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • frukarlssonn

Åååh kul att ni hittar hit

• frukarlssonn

Ja även om ens nära och kära bara menar väl, så kan det va så oerhört jobbigt och sårande. Jag sa till alla som kom om råd om avslappning att jag inte trodde på sånt o att de inte låg nån sanning i det! Blev väldigt upprörd. Sen vågade dom aldrig säga nåt om det mer Men tyvärr fattar inte alla när de ska lägga ner.

• frukarlssonn

Läste precis i en tråd om en tjej som pratat med sin "kloka" mamma som jobbat som bm i 20 år. Människan lurade i sin stackars dotter att det minsann bara är tjejer som ständigt tänker på att bli gravida som söker hjälp och som har svårt att bli gravida Men va fan får folk allt ifrån???? Hon måste ju va född på mars eller nåt!! Fy faaaaaan ursäkta ordvalet Generad vad förbannad och ledsen man blir när man läser om folks fördomar. Skrikandes

• frukarlssonn
    Solkattan skrev 2008-12-30 14:27:09 följande:
    Hej alla! Va bra att du startade en ny tråd Chanell! ... Hoppas man fortfarande är välkommen fast man fått det efterlängtade plusset... ska ju som sagt va försöka att inte bli alltför stönig. Utan vill så himla gärna vara med och "se" när Ni andra också plussar.. .. för det SKA ni göra!!! Förkylningen börjar släppa greppet lite grann här. Fast sambon har ändå avbokat oss ifrån nyårsfesten. Skönt! Är så himla nojig hela tiden. Kan inte riktigt släpa det här med utomkvedshavandeskap. Har haft ett sånt tidigare som var riktigt läskigt. Akutoperation och inlagd på sjukhus i omgångar innan de hittade "felet". Fick faktiskt journalen hemskickad ifrån den händelsen. Och bläddrade igenom den. Hittade att jag redan i vecka 5 fick blodiga flytningar o ont. Och nu är jag inne i vecka 7. Hoppas så att det gått bra denna gång... vill inte tillbringa nyåret eller trettondagsafton på sjukan... . Hoppas Ni andra får ett riktigt trevligt nyårsfirande...  (alkoholfri för min del då...). //Solkatta
    Klart du e välkommen, jag har t.o.m startat tråden som är gravid Som sagt vill inte tappa bort er, vi har ju "hängt ihop" ett tag här nu Jag vill ju inte missa när ni andra plussar här

Jag vet förresten Solkattan EXAKT hur oron känns när den sätter sina klor i en. jag har oxå vart orolig för de ena o de andra, t.o.m utomkveds, och jag förstår att du är orolig eftersom du vart med om det innan, men nu är det inte så, det ska bara inte hända igen Hur långt gången är du nu exakt förresten?

Förresten så är jag fortfarande orolig, jag kommer va det fram till rutin ul, bläääää va nervös jag kommer va

Pinguliny: testa vet ja
  • frukarlssonn

Cellisen: Kram på dig

Hoppas tanvärken ger sig snart!

• frukarlssonn

Solkattan: nä det finns ingen anledning at du ska åka på utomkveds igen, men jag förstår din oro, det är omöjligt att släppa den om man vart med om sådant innan. Men nu ska de gå bra ska du se Jag håller verkligen tummarna för ditt vul nu. Det lugnade mig enormt att jag fått göra mina, men varje gång va mab så nervös så man trodde man skulle skita på sig . Jag ska på rutin ul den 22 januari, så det är ju inte så långt som tur är.

• frukarlssonn

Mkt välkoman alla ni nya som skrivit här Som sagt detta är rätta stället för att spy sin galla

Solkattan: jag läste lite i din blogg om äggplocket osv. De va verkligen intressant Fick mig några goa skratt emellanåt oxå, du e verkligen duktig på att skriva

• frukarlssonn

Gott nytt år allihop!! Blir lugn nyår för oss oxå, sambon har åkt på feber och förkylning med hosta och allt vad det innebär. Hoppas bara han inte smittar mig nu, för vi ska åka till Berlin nästa fredag Fundersam 

Donna S: Välkommen Du får ställa exakt hur mkt frågor du vill. Här finns många kunniga och erfarna

Kram

• frukarlssonn

kotten 09: jag vet exakt vad du går igenom. Kram

Svar på tråden Jag blir så trött... del 3