Solkattan skrev 2008-12-30 14:27:09 följande:
Hej alla! Va bra att du startade en ny tråd Chanell! ... Hoppas man fortfarande är välkommen fast man fått det efterlängtade plusset... ska ju som sagt va försöka att inte bli alltför stönig. Utan vill så himla gärna vara med och "se" när Ni andra också plussar.. .. för det SKA ni göra!!! Förkylningen börjar släppa greppet lite grann här. Fast sambon har ändå avbokat oss ifrån nyårsfesten. Skönt! Är så himla nojig hela tiden. Kan inte riktigt släpa det här med utomkvedshavandeskap. Har haft ett sånt tidigare som var riktigt läskigt. Akutoperation och inlagd på sjukhus i omgångar innan de hittade "felet". Fick faktiskt journalen hemskickad ifrån den händelsen. Och bläddrade igenom den. Hittade att jag redan i vecka 5 fick blodiga flytningar o ont. Och nu är jag inne i vecka 7. Hoppas så att det gått bra denna gång... vill inte tillbringa nyåret eller trettondagsafton på sjukan... . Hoppas Ni andra får ett riktigt trevligt nyårsfirande... (alkoholfri för min del då...). //Solkatta
Klart du e välkommen, jag har t.o.m startat tråden som är gravid

Som sagt vill inte tappa bort er, vi har ju "hängt ihop" ett tag här nu

Jag vill ju inte missa när ni andra plussar här
Jag vet förresten Solkattan EXAKT hur oron känns när den sätter sina klor i en. jag har oxå vart orolig för de ena o de andra, t.o.m utomkveds, och jag förstår att du är orolig eftersom du vart med om det innan, men nu är det inte så, det ska bara inte hända igen

Hur långt gången är du nu exakt förresten?
Förresten så är jag fortfarande orolig, jag kommer va det fram till rutin ul, bläääää va nervös jag kommer va
Pinguliny: testa vet ja