Putsa fläskfilé!
Är det någon mer än jag som tycker det är svårt??? Hur mycket ska man ta? Jag vill gärna ta bort allt fett men det går ju inte.....Hur gör ni??
Är det någon mer än jag som tycker det är svårt??? Hur mycket ska man ta? Jag vill gärna ta bort allt fett men det går ju inte.....Hur gör ni??
Jag tycker ändå att jag måste skära bort ganska mycket....får nog köpa en till om det ska räcka till nyår
jo det brukar jag göra men nu eftersom vi behöver så mycket köpte vi fryst för det var billigare...
jo de är mer oputsade...så man tjänar kanske inte så mycket på det egentligen...
men jag tror nog att en fläskfile på 620 gram räcker till mer än 2 personer eller?
Just nu tycker jag det är lite jobbigt att veta hur mycket kött vi ska göra..vi ska marinera det och servera kallt..får nog köpa en filé till ändå för att det säkert ska räcka...så tråkigt att behöva ta bort så mycket som man får göra..
jag tror också att de tar mycket mer än fläskfilén....fick ta bort mycket så det blir att köpa en till faktiskt...ska ha 6 stycken på 14 pers...hoppas det räcker....
ja, jag hoppas det men är ändå nervös för att det inte ska räcka...svårt att beräkna till 14 pers tycker jag. Filén ska skivas tunt i morgon och så ska jag hälla över en marinad...får hoppas att det inte ser för lite ut för då vet jag inte vad jag ska göra....