Retrovagntråden 14
Hysterisk!
Men chassit är ett sånt där bra!
http://www.tradera.com/barnvagn-brio-auktion_84851043
Hysterisk!
Men chassit är ett sånt där bra!
http://www.tradera.com/barnvagn-brio-auktion_84851043
meh!
Stänkskärmarna, sufletten etc talar ju sitt tydliga språk. Resten också för den delen!
Måste ju vara fel, Swinghunny!
Äsch, det sitter väl nötter som inte kan mycket om barnvagnshistoria där på Emmljunga, och svarar med det första det hittar. De fanns ju en Baby Buss då på 80-90-talet, men de såg ju inte ut så riktigt!
Hehehe, men det är lite spännande med vagn-mysterier!
Snus? Nä, men nu tar ni väl i?
Tessax: Du ser offlinge ut för mig. Knas!
Alexxia: Nja, jag tror jag hoppar över!
Hehe, jo om jag inte hade mina vagnar skulel jag nog känna mig mer "färdig" med mitt barnafödande. Nu kan jag tänka "jamen, jag har ju inte fått köra den och den vagnen med bebis i!" osv. Egil fyller ju tre i maj och åker inte så ofta vagn längre. Det är Rimin då som han får plats i, för han är ju rätt lång. Liggvagn är ju ingen idé, haha. Fast han sov i Exclusiven tills han var 1½, inomhus då.
Jag hittade en dockåkpåse i manchester med låtsaspäls på Röda + ! 20 kr! Yey!
Nemia, har du kollat det jag frågade dig om förut?
Nemia: Jag undrade om det gick att fästa en varokorg, t ex från en annan AWN
Tråkigt, Nemia!
Jag brukar satsa på att affären ska vara i hamn och skickad etc på en vecka om jag säljer - men det lyckas ju inte alltid. 2-3 veckor tycker jag är skälig tid om jag köper ngt själv - man vet ju att allt kan hända. Men jag tror aldrig jag lämnat negativt omdöme.
Däremot fick jag negativt nyligen, ett som nu är borttaget. Då fick jag negativt efter en vecka eftersom köparen inte hört av mig på en vecka. Jag hade skickat vinnarmail - vart det tog vägen vet jag ej, men om man inte fått ett efter ett par dagar så kan man ju maila elelr ringa själv. Det var en ganska ny traderare...
Jag sydde en lift en gång, måtanpassad efter en 70-talsvagn.
Det var inte så svårt, ocvh min hade ändå lock.
Man behöver en bottenplatta, t ex i masonit, tunnt skummgummi till sidor + botten, ytter- och inenrtyg och två blixtlås.