Inlägg från: Veladis |Visa alla inlägg
  • Veladis

Retrovagntråden 14

bettzen skrev 2009-01-13 18:54:32 följande:
    Sen ska man kanske välja en dag att slutföra när man har gott om tålamod och inte biter av nån huvet om det går ont
    Hahaha, det där låter som jag.

En god regel i detta, för säkerhets skull: Madde (alltså jag) ska inte hålla på med syprojekt när hon har PMS.
  • Veladis
    Tessax skrev 2009-01-17 09:47:16 följande:
    Plysch kom ju först -84 har jag för mig....
    Det beror ju på om man menar sammetsplysch elelr den där ylliga plyschen. En deö kallar manchester för plysch också...
  • Veladis

Alexxia: Jag har en sådan Brio -70 ! Precis likadan! Jag har sittdel också. Finns i mitt galleri.

• Veladis
    AlexandraK skrev 2009-01-19 10:27:24 följande:
    Men! Tänk om där var en sittdel till min?!?! Men det BORDE dom ju sagt!
    Jo, dett ycker man ju. Men ofta köpte man väl liggavgn och sittdel för sig, och inte som duo? Eller, har jag fel?
  • Veladis

Oasis: De är ofta jag inte får direkt svar, och jag har ändå hängt i den här tråden från start. Det är inget man ska ta illa vid sig för. i ditt fall beror det nog på att ingen bor där nedåt Halmstad och därför så svarade ingen.

• Veladis

Var en sväng förbi Myrorna idag, de har världens fränaste 70-talssoffa i skylten. Tyvärr kan man inte förboka... Den skulle vara kalas-knasig i barnens rum. En tvåsitssoffa, i mörk turkos plysch med lila typ "äggblommemönster" på om ni förstår vad jag menar. Runda, stiliserade blommor. Helgalet kul! Inte en vagn, men ändå!

• Veladis

Tessax: Jag är väl intresserad, men sen är det väl kanske inte läge just nu osv... Men jag ser gärna bilder om du kan vidarebefodra

Svar på tråden Retrovagntråden 14