Inlägg från: sarahl |Visa alla inlägg
  • sarahl

Retrovagntråden 14

Kan bara tala om för er att 100:- omklädda kimin i uppsala finns kvar om någon är sugen...

• sarahl

DÄRIFRÅN?
    Nemia noj skrev 2009-01-28 15:57:11 följande:

Idag blev jag medvagn, 60/70 tals sulky,inte en aning om modell eller år exakt och denverkar omklädd men bilder kommer när jag hinner.
  • sarahl

Har oxå varit där. joggern såg ju rätt fin ut, synd att ett hjul var av.

• sarahl

tror den finns kvar, fick iallafall sms häromdagen att den fanns.

spuff skrev 2009-01-28 20:04:26 följande:
    Var det någon som knep Kimin för en hundring? Idag såg jag två Kimisar i mina hoods, en omklädd grå och svart (jättesnygg även om det låter lite tråkigt!) och en lila. Fanns det lila eller var den också omklädd tror ni? Det var en stark lila färg, inte sådär syrenpastelligt 80-tal.
  • sarahl

Katta- det är så himla tråkigt nä'r det blir så. just nu tvistar jag med henne som köpt scootern. hon verkar inte helt ärlig. Så jag backa och la upp vagnen igen.

• sarahl

Tessax- kontakta yrväder här på FL. vet att hon tryckt lite tyg för eget bruk, men hon kanske kan hjälpa till, det är ju inte så jättemycket tyg som behövs väl.

• sarahl

katta- den ser ju helt rak ut, ska den inte egentligen vara som på en sitty, lite upp? har en xtra sån både om det fattas...

• sarahl

Katta- tror dock att den skall se ut där på ryggstödet som sittyn, såg en likadan vagn på öster idag fast med helt vitt chasso och den hare sån böjd både där på ryggen

• sarahl

jag tar gärna pinnen som håller fotstödet. Du kan säkert stoppa den i Nemias paket oxå ;.)

Lindadjo skrev 2009-02-01 11:58:45 följande:
    Nä, jag vet, det är en dålig bild Det är en gammal syskon sitty iallafall. Blått chassie och svarta hjul med blåa ekrar. slutet på 90-talet.
Svar på tråden Retrovagntråden 14