Inlägg från: sarahl |Visa alla inlägg
  • sarahl

Retrovagntråden 14

idag såg jag en retro liggvagn på en loppis dock inte till salu t yvärr. den hade cromat chassi och vinröd liggdel med rosa foder med små löv på. på sidan var tyget lite draperat nästan.

• sarahl

ja tack, kan väl inte kosta så många kronor i porto va?

Lindadjo skrev 2009-02-01 16:11:20 följande:
    Oj, jag skulle kanske ha kollat här innan jag gick ut. Men nu har jag redan postat iväg Neimas paket. Vill du ändå ha fotstödet?
  • sarahl

jag glömmer ALLT. Jo det ska nog gå bra, kommer VABA imorgon, sonen är dunderförkyld. men ska in och handla imorgon. MEN händer det att han blir sämre så hör jag av mig. men så länge säger vi 11

jagäraf skrev 2009-02-01 16:42:34 följande:
    sarahl, har inte fått något svar? Ska vi ses på Kupan i morgon kl 11.00 eller inte?
  • sarahl

absolut....

jagäraf skrev 2009-02-01 19:52:29 följande:
    Tack för infon, familjetrollet. Sarahl, vi ses där kl 11.00 men du kan väl inboxa mig om det blir någon ändring?
  • sarahl

Katta- jo liften såg jag, men den stod där i förra veckan redan.

Du katta, min solid.... är oxå lagad i en nit. Så då skippar vi det va? det var väl din med?

• sarahl

nu har jag monterat liggdelen på vikingen chassi (tack missmio och Jag Af). Men jag tycker den ser väldigt låg ut. eller är det ett högre chassi om man köper den som duo modell?

• sarahl

är det uppsala kimin? en omklädda?

jagäraf skrev 2009-02-02 21:55:38 följande:
    Är det någon som vet vad en Kim/kimi väger och vad det kan kosta att skicka den med bussgods?
  • sarahl

mitt personliga tycke så är stoff och stils mudd den alldra bästa

Boothwalker skrev 2009-02-03 09:08:59 följande:
    Förresten nån som vet vart man får tag på billig mudd? Eller ekologisk. Eller allra helst både och. =)
  • sarahl

det kommer jag inte ihåg om det var.

Boothwalker skrev 2009-02-03 09:16:18 följande:
    ok. Är det den som är på tröjorna jag fick av dig. Eller är det trikå? (eller vad räknar du det som?)
  • sarahl

är det en liggdeln som skulle passa min brio sittvagn så kan jag tänka byta den mot soliden.
    Nemia noj skrev 2009-02-03 14:55:04 följande:

Det vart en skojig resa till staden idag, fick med mig en SÅ KALLAD 80 tals sittvagn hem.. I själva verket var det en Brio comfort från -98/-00 nått. Och vad jag hoppats skulle vara en Gondol, var en Manchester ligg/sittvagn av märket Brio. Från -83, tyvärr ganska blekt i färgerna, Sittdelen var blå/blek grå och liggdelen vinröd/blek röd. Bilder kommer.
Svar på tråden Retrovagntråden 14