Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Retrovagntråden 14

Svar på #6219
    Lite lustigt att det är så många på samma dag
  • Garageänkan
    Svar på #6224
    Undrar vad det stod att vagnen är värd eftersom priset varierar mellan 1000 och 1600 typ?
  • Garageänkan

Någon som är intresserad av nån av mina vagnar så ska jag till Uppsala på lördag så det är bara att inboxa mig om det så nu skall här göras av med lite.

• Garageänkan

Ja det finns ett krav då. Vi tar med så många vi kan och så MÅSTE man komma dit och köpa dem, alltså inte ångra sig för vi behöver all plats i bilen hem sen...

• Garageänkan
    Svar på #6302
    Ja och jag kan inte skicka när jag är där heller... tyvärr.

Lallan och jag gjorde affär på IKEAS parkering en gång för nåt år sen funkar bra bara alla kommer dit de ska. Men ingen panik jag åker ju en gång i månaden eller så så det är bara att pipa till om man vill ha något.
  • Garageänkan

Tror ni det är bättre att lägga in annonser på våren när solen skiner osv? Eller när det är sommar? Nu verkar det ganska dött på retrofronten... Eller hr jag fel? Lågkonjukturen kanske gör sitt också...

• Garageänkan

Jag reggade mig men hinner inte bli aktiv nu. Jättebra initiativ med köp& sälj. Hatar att man inte får länka elle tipsa här.

• Garageänkan

Nemia, jag kommer inte in hos dej

• Garageänkan

Jag har sytt nya gardiner åt sonen och ett draperi till hans säng. Såklart reroinspirerat Han valde ju en färg som heter Tigergrön från alcro till sin fondvägg så det går lite i grönt alltihopa. Ser så glatt och härligt ut med alla coola påslakanen :) Förresten så spände jag upp en cool tygbit på en frigolit som tavla. Ska ta bild sen så får ni se, vi måste flytta undan lite saker först så vi kan flytta sängen osv till nya rummet

• Garageänkan
    Misery skrev 2009-03-11 17:31:15 följande:
    nu måste jag lägga mig i lite...vagnen i inlägg 6410 är varken en brio eller en awn...det är en ora liggvagn...står ora på korgen o man ser d på korgfästena o på krysset i chassit så nu vet ni d....
    tänkte desamma
  • Garageänkan
    spuff skrev 2009-03-26 15:16:31 följande:
    Jag är så ledsen, plasten på handtaget på min gröna sköna har spruckit ordentligt nu. Det var lite så när jag köpte den.
    Vad synd

En av mina vagnar har svartsprayat "fusk" plast. Alltså någon har tejpat och sprayat på metallen så det ska se ut som plastet är där... Så kan du ju göra om det lossnar helt. Lite kallt men utseendemässigt funkar det ju.
Svar på tråden Retrovagntråden 14