Retrovagntråden 14

Någon som är intresserad av nån av mina vagnar så ska jag till Uppsala på lördag så det är bara att inboxa mig om det så nu skall här göras av med lite.
Ja det finns ett krav då. Vi tar med så många vi kan och så MÅSTE man komma dit och köpa dem, alltså inte ångra sig för vi behöver all plats i bilen hem sen...
Tror ni det är bättre att lägga in annonser på våren när solen skiner osv? Eller när det är sommar? Nu verkar det ganska dött på retrofronten... Eller hr jag fel? Lågkonjukturen kanske gör sitt också...
Jag reggade mig men hinner inte bli aktiv nu. Jättebra initiativ med köp& sälj. Hatar att man inte får länka elle tipsa här.
Nemia, jag kommer inte in hos dej
Jag har sytt nya gardiner åt sonen och ett draperi till hans säng. Såklart reroinspirerat Han valde ju en färg som heter Tigergrön från alcro till sin fondvägg så det går lite i grönt alltihopa. Ser så glatt och härligt ut med alla coola påslakanen :) Förresten så spände jag upp en cool tygbit på en frigolit som tavla. Ska ta bild sen så får ni se, vi måste flytta undan lite saker först så vi kan flytta sängen osv till nya rummet