• dossanova

Första gångs IVF´are Jan 08- Del 4

Här finns vi som gjorde vår första IVF i januari 08- Tillsammans har vi målet att bli gravida  och få små änglar. Vi finns här för varandra både vid upp- och nedgångar. Dom flesta har redan blivit gravida, men vi finns fortfarande för varandra och för dom som ännu inte lyckats.

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m29082541.html  (första tråden)

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m31853749.html (andra tråden)

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m34170982.html (tredje tråden)

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m36786707.html (fjärde tråden)

Nya medlemmar är självklart välkommna
    Jag undrar när får vi bli tre i familjen?
  • Svar på tråden Första gångs IVF´are Jan 08- Del 4
  • Missne

Grattar ockå och håller tummarna för dig de närmsta veckorna tills det är bekräftat att twinsen fastnat.

• Wahlma

Idag e jaghelt skakig, så man känner sig som skallerper typ....skum känsla, o mådde sueprilla direkt på morgonen tills jag fick ngt i magen...

• dossanova

någon som haft molvärk ruvdag 1 och 2??? Jag  har nolvärk som kommer o går och det gör liksom ont längs lårn ibland precis som innan jag brukar få min mens... känns inte som ett gott tecken i alla fall så här i början på ruvningen :(

• dossanova

det ska stå molvärk och låren...{#lang_emotions_surprised}

• Wahlma

dossanova jag hade så, plus ont i bäckenet....o jag har en plutt i mig...

• dossanova
    Wahlma skrev 2009-03-11 13:44:29 följande:
    dossanova jag hade så, plus ont i bäckenet....o jag har en plutt i mig...
    redan första dagarna ? på mig gör det oxå ont i bäckbenet, o det gör mest ont på höger sida.. Hoppas du slipper framtida illamående
  • Wahlma

mår illa stundvis på dagen, o blir liksom skakig, men mest e det bäckenet som spökar!

• dossanova

Såhär är det. jag vill tänka positivt och jag vill gärna räka ut BF (återigen tänka positivt och drömma mig fri). Jag har frösökt räkna ut det med den där kalendern som finns på FL  men jag fattar verkligen inte ett sk-t av den Är det någon som vet hur man räknar ut det och hur man gör? Jag har inte haft mens på 3 månader pga min behandling. ÄL sprutan tog jag ons 4/3 ÄP 6/3 och ET 9/3. Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig   

• Wahlma

dossanova, du går in på ägglossningskalender, där i så finns det Graviditetsuträknare, du skriver i äp datum o så kommer det upp bf datum...

• dossanova

Japp, jag har redan hittat det

Svar på tråden Första gångs IVF´are Jan 08- Del 4