Första gångs IVF´are Jan 08- Del 4

Tidigare trådar

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m34170982.html (tredje tråden)
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m36786707.html (fjärde tråden)
Grattar ockå och håller tummarna för dig de närmsta veckorna tills det är bekräftat att twinsen fastnat.
Idag e jaghelt skakig, så man känner sig som skallerper typ....skum känsla, o mådde sueprilla direkt på morgonen tills jag fick ngt i magen...
någon som haft molvärk ruvdag 1 och 2??? Jag har nolvärk som kommer o går och det gör liksom ont längs lårn ibland precis som innan jag brukar få min mens... känns inte som ett gott tecken i alla fall så här i början på ruvningen :(
det ska stå molvärk och låren...
dossanova jag hade så, plus ont i bäckenet....o jag har en plutt i mig...
mår illa stundvis på dagen, o blir liksom skakig, men mest e det bäckenet som spökar!
Såhär är det. jag vill tänka positivt och jag vill gärna räka ut BF (återigen tänka positivt och drömma mig fri). Jag har frösökt räkna ut det med den där kalendern som finns på FL men jag fattar verkligen inte ett sk-t av den
Är det någon som vet hur man räknar ut det och hur man gör? Jag har inte haft mens på 3 månader pga min behandling. ÄL sprutan tog jag ons 4/3 ÄP 6/3 och ET 9/3. Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig
dossanova, du går in på ägglossningskalender, där i så finns det Graviditetsuträknare, du skriver i äp datum o så kommer det upp bf datum...
Japp, jag har redan hittat det