Inlägg från: Yosa |Visa alla inlägg
  • Yosa

Någon som använt IKEA köksplanering? tips o så sökes

Laddade precis hem IKEAs köksplanering. Nu ska jag bara ut i köket o mäta.

Ska jag även mäta vilka skåp jag har idag? Bredd, djup o höjd? Eller hur fungerar det?

Är planeringstjänsten bra?

Hur har ni andra gjort?

• Svar på tråden Någon som använt IKEA köksplanering? tips o så sökes
  • Yosa

Tack!

Jo jag tror nog att vi vill ha skåpen ungefär såsom de är nu. Är rätt nöjda men vill ha nya fina skåp o så. Sak kolla på det ikväll.......

Eg har vi sagt att det blir nytt kök till min 35 års dag....och jag fyllde 30 för 3 dagar sen Men jag tror nog det blir kök tidigare om jag får bestämma

• Yosa

men hur gör jag sen då? Nu har jag provat att möblera ett kök (lite på låtsas). Det jag skulle vilja nu är att se vad detta kök skulle kosta i olika luckor och så. Kan man det? hur går jag vidare?

• Yosa

hur gör jag för att få fram priset på "mitt" kök då?

• Yosa

Dundermamman skrev 2009-01-01 20:37:52 följande:

På 3D-knappen kan du även få upp en tre-dimitionell bild på ditt mästerverk
    ja det va häftigt att se
  • Yosa

Dundermamman skrev 2009-01-01 20:36:55 följande:

Klicka på den 4:e knappen till höger om den gula IKEA-texten...den med miniräknaren på!
    Okey..tack!! Den har jag inte sett.....
  • Yosa

men gud så dum ja är. Nu ser jag ju miniräknaren Tack!

• Yosa

njae 28 000 fast det va bara på skoj. Typ 3 öar och överskåp överallt och massa krokar Inget seriöst allls

• Yosa

men ja ska göra seriöst någon kväll o gör ordentligt o spara resultatet.

• Yosa

Dundermamman skrev 2009-01-11 19:54:27 följande:

Hur går det med ritningarna, TS?
    Jo tack! Jag har kladdat några små ritningar. Men lagt det lite på is. Just nu målar vi hall och badrumstak med lister och målar furupanel i trappa och entré. Vi funderar även på om vi ska lämna köksluckorna) till en målare som sprutmålar dem. Skåpen i sig är ganska fina. Mest luckornas utsida som är slitna...hm....får fundera lite. Men nytt IKEA är också kul.....

• Yosa

Dundermamman skrev 2009-01-11 20:03:27 följande:

Okej, ni har lite annat att pyssla med också Det brukar ge mersmak att göra olika kökslösningar...Var bara lite nyfiken ...
    Jättekul att du frågar!! Tänkte skicka efter IKEAs kökskatalog så får vi se hur det blir. Man blir sååå sugen att byta. Men nästan dumt med tanke på att skåpen i sig är fina. Kanske man kan byta bara luckorna på ikea?!
Svar på tråden Någon som använt IKEA köksplanering? tips o så sökes