Inlägg från: TARANTINO |Visa alla inlägg
  • TARANTINO

Blivande pappor 09 Del 2

larvitar: Grattis! Jag och min sambo väntar vårat första barn vi med BF 6/6. Bor i Linköping vi med sen nån månad tillbaka.

• TARANTINO

Ska få oss en liten Wiggo fick vi reda på

• TARANTINO

Jupp, är en hel del gnäll här om ont lite här och var, sen vissa personlighetsändringar, allt från en go liten krambjörn till värsta hulken och ibland grinolle. Men hon sköter sig grymt bra oftast, mår bra och är ett jäkla energiknippe i hushållssysslor. Hon kör snabbare race än mig haha

• TARANTINO

Ja, men min tjej mår bra av att göra hushållssysslor hehe. Vi delar typ av 50/50 på grejerna, det enda hon inte klarar av är väl att gå ut med hunden då den drar så pass mkt.

• TARANTINO

mirakulix: Ja, det lär ju inte bli så vackert :p men man hjälper till och stöttar så mkt man bara kan.

• TARANTINO

haha jä jävlar vilken supermormor haha

• TARANTINO

ThePea: Oj, snart dags då. Hur känns det?
    själv har man några månader kvar till BF. Och skönt de, för vi har inte hunnit fixa ens hälften av det vi måste införskaffa tills dess.

Mirakulix: Vi ska döpa vår son till Wiggo, blir det en dotter, vilket barnmorskan inte trodde, så ska vi döpa henne till Leah. Har du och din tjej enats om något namn än då? :)

• TARANTINO

Linnea är ett jättefint namn!

• TARANTINO

sen så är Linnea ett finare namn än Thindra, tycker jag iaf.

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2