• Anonym (Aj)

Urinvägsinfektion, huskur?

Om man misstänker att man har urinvägsinfektion, vad kan man då göra för att lindra innan man tar sej till läkare?

Det är min mamma det handlar om. Jag vet att jag flera gånger har hört talas om just huskurer mot urinvägsinfektion, saker man kan dricka etc.

• Svar på tråden Urinvägsinfektion, huskur?
  • varfördåför

fick just höra att man skulle drick citronvatten

2009 vill jag ha min söta flicka tillbaka.. snälla!
  • Solskensmor

Mycket vätska, gärna c-vitaminrikt. Vissa påstår att tranbärsjuice är dunder mot uvi.

• Anonym (usk)

beprövade som används inom vården:

Mycket vatten & med citronsaft.

Tranbärsjuice..

Hoppas att det går över för henne..

• Anonym (Aj)

Tack så mycket Hon har fått tipsen och tar sej genast iväg till affären.

• CharitableLady

Jagh ar druckit några liter tranbärs juice senaste dygnet . Och det är på väg att gå tillbaka utan Penniclin *jublar*

Bums till afföären och köp denna mindre goda dryck men du tänk på att den är skall vara kall när du dricker det är inte speciellt gott kallt men det är vidrigt Ljummet!

• CharitableLady

oj så jag stavar dags att byta batteri i tangentbordet!

F-Låt

• Svanflikkan85

fick UV för ett par år sedan.
    Då kokade min styvmamma te på dill-själkar och jag fick dricka det regelbundet ett par dagar och det släppte.

• Anonym (Aj)

CharitableLady skrev 2009-01-01 14:49:11 följande:

Jagh ar druckit några liter tranbärs juice senaste dygnet . Och det är på väg att gå tillbaka utan Penniclin *jublar*Bums till afföären och köp denna mindre goda dryck men du tänk på att den är skall vara kall när du dricker det är inte speciellt gott kallt men det är vidrigt Ljummet!
    Tack!!
  • Anonym (Aj)

CharitableLady skrev 2009-01-01 14:50:17 följande:

oj så jag stavar dags att byta batteri i tangentbordet!F-Låt
    Äsch skitsamma
  • Anonym (Aj)

Svanflikkan85 skrev 2009-01-01 14:51:41 följande:

fick UV för ett par år sedan.Då kokade min styvmamma te på dill-själkar och jag fick dricka det regelbundet ett par dagar och det släppte.
    Hehe, vilka grejer! Det har hon hemma säger hon Dill alltså.
Svar på tråden Urinvägsinfektion, huskur?