Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

De fyra försvunna inläggen var från mig, jag vet inte vad som hände annat än att jag blev arg över resultatet

Det var mest tankar kring rumsfördelningen i vårt hus och olika lösningar och anledningar så det är inte precis något ni behöver ligga sömnlösa över att ha missat

• Fröken Småland

Nu är jag på lite bättre humör eftersom jag beställt en molntröja till Manne från nya Meandi-kollektionen *sucker för moln* och ett molnbadlakan

*hoppas Tradera-auktionerna ger lite grann*

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-03-26 08:32:57 följande:
    Väldigt fina kläder småländskan.
    Tack

Jag har aldrig missat något mail från Tradera... Har Hotmail och alla kommer ändå "rätt". Kan det vara något med dina inställningar?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-03-26 09:16:43 följande:
    Nope, jag får ju 90% av mailen men rätt som det är så uteblir något. Har hänt med påminnelse om auktionsavslut och vinnarmailen från Tradera men det är inte hela tiden utan någon gång då och då. Nu var det en jacka jag hade bevakning på för att jag inte ville missa den och gissa vad, det kom aldrig något mail så nu missade jag den iaf.
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-03-26 10:59:32 följande:
    Lokatt, du får klä ungarna i Meandi på barnmässan (om de ska med) www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=409
    Wow, bra tips! Klart det går bra med äldre kläder, det tycker de nog bara är roligt. Var ni imponerade av nya kläderna som kom idag? Jag är kär i molnen (fortfarande!)
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-26 11:08:52 följande:
    missade det inlägget, kul! bra pris va?
    Verkligen, de brukar ligga runt 500:- eller mer. Nypris är 1.400:- på IKEA. Så jag är mer än nöjd, gillar att göra fynd som ni vet. Köper gääärna begagnat och "förädlar" själv för om ett halvår så har jag en ännu bättre idé och behöver inte gråta blod över "fel-köp"

Asereht: Du är alltid snygg, även när du är lite klämd. Mössan är också fin .
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-26 11:20:59 följande:
    oj, såpass i nypris, verkligen ett fynd då!Nu sitter jag och klurar på vad jag ska ta på barnen, planerna ändrades här lite ju Fattade ni texten som att varje barn som hade det fick något litet? eller får vi bara en även om alla tre har det tro?
    Det stod ju i texten att alla barn som har Meandi-kläder på sig får en present. Så det är klart att alla tre får varsin!
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6