• passau

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Vi har haft barnkalas för S idag, för mig igår, ska ha tårta till dagis på torsdag å sen kalas hos min syster på fredag kväll å barnmässa å symässa fre-lö... dessutom e jag sjuk, kan någon skaffa mig lite fler timmar på dygnet? ;)
    nu ska jag ge upp efter kalaset och gå å lägga mig med mitt nya bokrea kap ;)

• passau

jätte tråkigt, ;) men 5:e delen i Viveca Lärns serie... kan inte vad den heter, men den som dom filmade på västkusten... dom är ju här i krokarna så det är ltie kul att läsa*L*

• passau

Ekorrfamiljen skrev 2009-02-24 22:08:09 följande:

passau: Saltön?
    japp saltön! dom har redan vart på torp å shoppat 2ggr*L* på sidan 29 ;)
  • passau

alla går om varandra och ingen vågar hälsa för alla ser läskiga ut ;)

• passau

Vi kommer vara på plats strax innan 9 om inte trafiken bråkaar med oss... vilket man aldrig vet när man ska igenom tingstadstunneln...

nu ska jag gå å förbereda lite fika för morgondagen*L*

• passau

zasata skrev 2009-02-26 20:58:52 följande:

kolla om du ser mig då!
    min vagn finns i bloggen, kolla in den å kom till oss ;) maken e med... jag är tok-gravid... = lätta att känna igen ;)
  • passau

oj, oj... tack för igår*L*
    jag tror nog att min vagn va fullast*L*
    hade syskonsäte,utan syskon, som var fullt och ändå massa saker både på och i vagnen*L*
    men det mesta va gratis grejer... kom ju jätte tidigt och fick både kronan-påse och från Brio... gravid påse från Libero...
    men efter ett par timmar gav mina fogar upp... sorry att jag inte orkade stanna och träffa er...

fick när vi skulle åka hem den briljanta (NOT) idén att vi skulle åka till Borås och deras outlet... shoppa lite mamma-kläder... åkte till HM i Brämhult, kommer dit och det är KONTOR! dom hade stängt... sen åkte vi till cataloge outlet, det var oxå borta...
    snacka om onödig tripp...

så jag va lite lätt sur på vägen hem*L*
    men jag fick iaf sitta ner*L*

Idag blir det symässan... och denna gången kom jag ihåg stödstrumpor... fick itne ens på mig dom igår när ajg ko hem*L*

S och Maken ska ta en tripp till slottskogen... dom ville itne kolla tyg ;)

oj, så här långt har jag nog aldrig skrivit*L*

• passau

jag har just lagt ut en av mina vagnar på B... T går lite dåligt... men det gör ju att jag kan investera i en ny... hehe... men det är OM jag lyckas bli av med den till ett rimligt pris...

nu har jag kommit hem från symässan... med lite för mkt tyger*L* jag behövde inget innan så inte heller efter... ;)
    men den var pytteliten! så det var kanske inte värt att åka till gbg egentligen men Maken och S fick ju en sväng till Slottsskogen iaf*L*

• passau

Quinny 3XL...
    nej då*L* jag köpte allt tyg*L* men inte så jätte mkt... 6 tyger och 2 muddar*L* kunde blivit mer hehe

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6