Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Lets dance 2009

Men det var fan vad de tjatade om BlondinBellas blogg. Jaaaa, vi vet att du driver Sveriges största blogg! Men bara för att du har en halv miljon läsare, så betyder det inte att alla läser den för att de gillar diiiig!

Sorry. Var bara tvungen..

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • xxmeyaxx
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 20:45:09 följande:
    Fast varfør läser man den om man inte gillar henne? Hon får ju pengar før varje läsare. Om jag hade ogillat en person hade jag inte velat skänka pengar till denne
    Fråga inte mig. Jag läser inte hennes blogg över huvudtaget. Men jag har sett henne i olika tv-program och jag tål henne inte hennes "hurtighet".
    Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • xxmeyaxx
    SchumiFerrari skrev 2009-01-09 20:48:15 följande:
    Jag läser den inte... Ser ingen anledning att sponsra en redan rik brat med mer pengar...
    samma här..
  • xxmeyaxx

Jag sågar Bella idag. Hon dansade precis som om hon vore ute och sprang i klack.. i regnet.

• xxmeyaxx

Gud. Jag tål inte höra henne prata. Hon låter som om hon intervjuar de andra..

• xxmeyaxx

Hallå.. Tobias.. fyra säsonger.

Första: Arja
    Andra: Anna "Sahlene" Sahlin
    Tredje: Tina
    och nu nu, fjärde.. också gamling.

50/50 tycker jag det ser ut som..

• xxmeyaxx

Var George verkligen värd 3:or?

• xxmeyaxx

Tycker för övrigt att det är jättetråkigt att så många dansare från tidigare år har slutat.

• xxmeyaxx

Jag gillar redan Morgan :D

• xxmeyaxx
    LondonAnnika skrev 2009-01-09 21:24:23 följande:
    Vad var det för fel på blondinbella? berätta jag kan inte se!!
    Enligt mig så trippade hon runt precis som om hon var ute och sprang i regnet med klackskor.

Sedan är hon bara allmänt jobbig ändå. Tjatade som fan om sin blogg.
Svar på tråden Lets dance 2009