Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Lets dance 2009

Bevabus skrev 2009-01-20 12:52:55 följande:
    Men det spelar ju ingen roll. Som dansare så har man ett helt otroligt försprång. Jag vet själv. Jag är discodansare men kan lätt ta en tiodans-koreografi och jag har inte ens gått någon kurs i de danserna. Det är väldigt orättvist emot de andra deltagarna som verkligen börjar från grund och botten.
    Klart man har det lättare! Men det är ju inte bara det som är orättvist med tävlingen.
    Ska man se det på det sättet så vet jag fler saker som Elisabeth kan gnälla på.

Hon är gammal.. typ, 64 år va? Och har någon sjukdom, så hon kan inte röra sig ordentligt. Då kan hon sitta och sura över att BlondinBella bara är.. 18 (?) år och kan göra hundratals volter efter varandra, utan att känna sig det minsta besvärlig i kroppen. 

Ska man tänka så, så måste ju alla vara 64 år. Ha ledbesvär. Och vara politikerjournalist.  
    Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • xxmeyaxx

Hon kan också kritisera t.ex. BlondinBella för att många tjejer, som läser hennes blogg, röstar på henne.

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • xxmeyaxx
    Kaxmaja skrev 2009-01-20 12:59:00 följande:
    Fasiken vad trist de hade varit då
    Jag vet
    Eller så måste alla vara överklassbarn som bloggar
  • xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:02:38 följande:
    Men det är fortfarande inget man kan säga är orättvist, dom har ställt upp i programmet frivilligt. Däremot så ska det finnas en regel emot att folk har danserfarenhet sen tidigare, helt enkelt för att det blir orättvist. Det är ju DANS hela tävlingen går ut på. Dans ifrån GRUNDEN.
    Samma sak med IDOL och sång.
    Vissa har tagit sånglektioner. Andra inte.
  • xxmeyaxx
    Kaxmaja skrev 2009-01-20 13:14:54 följande:
    Jo gnället och avundssjukan är EXAKT den samma i lets dance och Idol. Bhu Laila har varit danslärare. Buhu Kevin har varit med i melodifestivalen. Körslaget: Buhu Wells är mycke större artist än mig så han kommer vinna orättvist (Lagaylia Fraiser.)
    är inne på samma spår jag..
  • xxmeyaxx

Hade inte Martin Lidberg (vann säsong två) inte tagit ett danssteg?

• xxmeyaxx

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev glad igårkväll

« Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx

åh nej... Magdalena

• xxmeyaxx

Det vilar en förbannelse över årets Let´s Dance-deltagare.

• xxmeyaxx

Det är ju nästan otäckt hur det kan ske mellan två deltagare i samma program på så kort tid. Vilken enorm press de måste utsättas för om det slutar så här för deltagarna! Nog för att de är vuxna människor och ska kunna säga stopp själv, men finns det verkligen ingen på Tv4 som uppmanar deltagarna om att deras hälsa måste gå först.. och som kan tvinga deltagarna att gå hem? 

Svar på tråden Lets dance 2009