Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Lets dance 2009

Kaxmaja skrev 2009-01-08 20:10:20 följande:
    Mindre än 24 timmar kvar nu
    Tur det för hittills denna vecka har det bara varit skit på tvn
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 15:10:18 följande:
    hi hi jag ser henne aldrig Läste hennes blogg i ca 5 dagar før kanske 8 månader sedan har jag knappt hørt hennes namn
    Jag håller med, ser henne aldrig heller
    Å andra sidan undviker jag det mesta där hennes namn nämns, dock så skrämmer hon inte bort mig från Let´s dance
  • elegi

Jag är proppmätt, har lärt mig av MammaHela att fredagar är pizzadagar så det blev det här oxå dock ingen hemgjord för sambon stog för matlagningen idag
    Min bärbara är seg som sirap idag, ska se om jag kan hitta felet annars så får jag springa hit i reklamen.

• elegi
    MammaHela skrev 2009-01-09 20:10:57 följande:
    ehh va? Arja Sajoma kan väl inte räknas till de unga snyggingarna *hihi*
    Det tänkte ajg oxå när jag läste, men eftersom jag inte riktigt hängde med på tvn kände jag att jag var tvungen att dubbelkolla om det var samma Tobbe

Fixade bärbara förresten så nu är jag här och redo
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 20:17:33 följande:
    Tobias som dansar med Hon gamla? Han e väll gay va?
    Ja det har ajg oxå fattat det som men ajg kan ha fel, å andra sidan när han dansade med Arja så verkade han inte så gay mot henne {#lang_emotions_undecided}
  • elegi
    MammaHela skrev 2009-01-09 20:18:04 följande:
    vem var det som vann förra säsongen? Btw, Liv (1,5) har lärt sig ett nytt ord.. izza izza izza skriker hon *S*
    hihi *sötnos*
    Men det är ett av dom viktigaste orden man måste kunna som 1½ åring
  • elegi
    MammaHela skrev 2009-01-09 20:20:01 följande:
    Dessa tvgalningar har varit mitt helgsällskap under hela hösten, har umgåtts mer med dem än med sambon
    Det är ju inte så konstigt för vi är ju vid datorn oftare fre+lör kväll än vad han är hemma
    Fast nu kanske jag var lite elak mot han
  • elegi

Nu kan jag känna att Annika var liiiite aningens elak och förutfattande i sin första tanke om Magnus men många lyft borde det ju kunna bli iaf

• elegi
    MammaHela skrev 2009-01-09 20:28:53 följande:
    Magnus var bäst hitils.. han ser ut som en stor gosig björn *myyyyyys*
    Jag håller med

Tycker det är ovanligt roliga som är med i år, har ingen så där som ajg hoppas extra mycket på för det finns flera
Svar på tråden Lets dance 2009