Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Lets dance 2009

MammaHela skrev 2009-01-30 22:42:24 följande:
    Nu har jag äntligen kommit hem.. Har flyttat min mormor och morfar till äldreboende. Det gick tokfort.. de fick erbjudande igår, skrev kontrakt idag och vi flyttade idag *pust*
    Välkommen
    Ibland går det minsann undan
  • elegi
    mamlan skrev 2009-01-30 23:18:41 följande:
    Är det bara här vi irriterar oss på bagge? Tycker inte det är ett dugg kul att se henne dansa..visst hon är duktig, antagligen bäst...Men hur kul är det då när man vet att hon gått på balett akademien och dessutom arbetat som danslärare?? Försvinner inte hela vitsen med tävlingen då?? Jag hoppas hon åker..men det lär hon ju inte göra.
    Håller inte med för trots det så fick Morgan mer poäng av jusyn idag
  • elegi

Den där diskussionen ang. Bagge är uttjatad och den dyker upp i alla dessa trådarna förr eller senare oftast flera gånger.
    Det man kan konstatera är att det är i grunden ett underhållningsprogram därför är oxå kvaliten olika.
    Då skulle inte Marcus Fagervall varit med i Stjärnor på is heller för han kunde ju redan stå på skridskor pga hokey.
    Kevin skulle inte varit med i Idol för han hade ju varit med i melodifestivalen...ja det fortsätter...
    I varje sån här tävling så finns alltid nån som är mer kvalificerad än de andra men det är ju samma sak som att Brandeby, Carl-Jan får vara med eftersom de har allt mot sig att kunna vinna.
    Det är ju själva grejen med programmen.
    Det ahdnlar ju inte oma tt nån ska lära sig dansa utan det handlar om underhållning för tittarna annars var ju alla tvugna att vara på samma nivå och det är väl långt ifrån sanningen i nåt av programmen

• elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 10:20:53 följande:
    Nej jag orkar inte läsa ikapp allt ni skrev igår Någon som orkar skriva en snabbuppdatering?
    Morgan Alling fick 10:or av alla i juryn sjukt bra var han
    Magnus fick kritik av juryn dom tyckte att det var mycket lyft,lyft och lyft men väldigt lite paso doble
    Laila var bra som vanligt och de som låg sämst till efter kvällens röstning var George, Carl-Jan och Kitty (tror jag iaf..rätta mig någon om jag har fel, kan ha varit Elisabet oxå)
    Klänningarna...elller vet inte om nån hade klänning egentligen men det var iaf generellt väldigt lite tyg förutom Laila och Kittys, Elisabet ahde iafs mycket tyg och den obligatoriska korsetten som trycker ut valkar i ryggen....

Ja det var väl allt tror jag
  • elegi

Jo Kitty fick positiv kritik för att hon verkligen försöker att utvecklas och lyssnar på juryn, Carl-Jan fick 4 av 3 i juryn för att han höll takten med både armar och ben

• elegi
    Bebis skrev 2009-01-31 10:47:38 följande:
    Inte Kitty! Hasse
    Jqa men jag kände ju att det var fel nånstans Hasse, George och Carl-Jan var de tre som låg sämst till
    Vem som låg bäst till fick vi aldrig veta
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 10:47:09 följande:
    Tack tack Nästa vecka ska jag sitta som klistrad vid tvn igen
    Ja det är bra , ska ju bli intressant om de i botten ändras något nu när tittarna vet vilka tre som riskerar att åka hem
  • elegi
    Ciliaja skrev 2009-01-31 10:50:51 följande:
    vad stod de på lailas arm igår? han aldrig läsa haha
    Vet ajg inte om nån hann göra för hon pratade ju egentligen om Magda men lev ju avbruten av Jessica som började svamla om vad det stog på armen..kanske det står på tv4.se
  • elegi
    Ciliaja skrev 2009-01-31 10:56:31 följande:
    aha..letade där igår men såg inte de..få leta igen ibland är man ju helblind när man ska leta!
    Jag hittade i Laila och Tobias blogg
    www.tv4.se/1.754337

Maggan stog det
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 11:34:43 följande:
    Ha ha kunde inte hålla mig utan läste genom de 46 sidor ni skrivit igår Ganska lugnt de var här trots allt. Kul att några efterfrågade mig *kände mig lite saknad* Färgämnen i godis är väll av absolut størta relevans till Lets dance. Vem vill råka snarra løss när kan kollar lixom
    Vill du se när dom dansar kan du ju alltid kolla på tv4.se
Svar på tråden Lets dance 2009