• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Hallonröd
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:44:24 följande:
    åhhh vad jag stör mig på Jessicas urdåliga skämt som hon improviserar med hela tiden *morr*
    Ja...fast hon var bättre på det förra säsongen tycker jag
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • SchumiFerrari
    modestyclara skrev 2009-01-16 20:44:23 följande:
    Tror du behöver glasögon eller justera hormon-nivån
    Hasse Aro ser bra ut. Inte några snigelspår men helt ok. Magnus Samuelsson.. hmmm där kan det bli snigelspår..
    Älskar min Noa!!!
  • ElinOlsson

Dags att hämta kex och ost och nåt gott att dricka. Funderar på åt med alkohol i, men risken/chansen att jag somnar på stört då är överhängande... Nattvak med febrig lillasyster i 3 nätter + jobb under dagarna - phu

• Perry the Platypus
    Hallonröd skrev 2009-01-16 20:45:26 följande:
    Såg knappt nåt förra säsongen, men jag är benägen att hålla med om att hon borde välja bort att prata. Alls.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • SchumiFerrari
    Hallonröd skrev 2009-01-16 20:44:35 följande:
    Va´? Ska du redan sova..?..
    Har jobbat 7-15 hela veckan.. skolar in 15 nya barn på jobbet.. Skolar även in mig själv och resten av personalen då vi öppnat nytt... har upp till det en liten som inte sover hela nätter.... så är trött!!!
    Älskar min Noa!!!
  • Bevabus

Tycker jag med, förra säsongen tyckte jag hon var riktigt bra faktiskt! Men nu vete tusan..sminket, kläderna, allt hon säger är bara illa :S

Hallonröd skrev 2009-01-16 20:45:26 följande:
  • Hallonröd
    SchumiFerrari skrev 2009-01-16 20:45:40 följande:
    Hasse Aro ser bra ut. Inte några snigelspår men helt ok. Magnus Samuelsson.. hmmm där kan det bli snigelspår..
    Jag tyckte George Scott var snygg förr...nu vet jag inte hur han ser ut...alltså rätt snygg fortfarande men det var nåt som inte stämde...kanske börjar bli gammal..?...
  • Hallonröd
    Perry the Platypus skrev 2009-01-16 20:46:54 följande:
    Såg knappt nåt förra säsongen, men jag är benägen att hålla med om att hon borde välja bort att prata. Alls.
    *hahaha*...
  • 3 barns mamma84
    Svar på #1019
    hahaha Näh jag ser jätte bra ååh hoppas ni kan ta bort dammen från tv.n och kolla hur snygga han är
  • modestyclara

SchumiFerrari skrev 2009-01-16 20:47:09 följande:

Har jobbat 7-15 hela veckan.. skolar in 15 nya barn på jobbet.. Skolar även in mig själv och resten av personalen då vi öppnat nytt... har upp till det en liten som inte sover hela nätter.... så är trött!!!
    Du jobbar händelsevis inte i närheten av Mulle Meck?
Svar på tråden Lets dance 2009