• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • vinterlärka

Tävlingen handlar väl helt enkelt om vem man har som personlig favorit?
    En del röstar på den som dansar bäst, en del på vem de gillar bäst och andra röstar på en blandning av både eller något helt annat.
    Alla gör precis vad de vill med sina röster. Det är trots allt ett underhållningsprogram.
    Kul för Magnus att han vann, han var grym och lärde sig mycket på denna tid. Han hade ju aldrig dansat innan överhuvudtaget!

• elegi
    Sexymala skrev 2009-03-28 13:37:33 följande:
    Jag röstade på Magnus för att jag ville att han skulle vinna. Han dansade bäst i finalen. Han hade variation i sina danser. Det tycker inte jag att Laila hade, inte i standarddanserna. I shownumret gjorde hon sitt bästa. Magnus gjorde sitt bästa. Jag älskar bådas shownummer, på heeelt olika sätt. Jag kan absolut inget om dans. Men Tony hade väl rätt? Magnus använde sig av sin utveckling, och det som han är bäst på. Att vara stor och stark. Allvarligt, så ja, det hade blivit otroligt stelt och fjantigt om Magnus dansat som Laila i shownumret. Riktigt fjantigt. Å andra sidan hade det blivit precis lika fjantigt om Laila dansat Magnus shownummer. Varför ser inte ni det då? Om det nu klagas så på att Magnus vann! Men men, så är det väl. Det diskuteras om det i en vecka. Sen är det finito. Jag är iaf såå glad över att han vann! Supercoolt att en sådan stor karl kan röra sig på det sättet. Och ja, det är ett underhållsprogram. De hande knappast deltagit i samma grenar om det hade handlat om "riktig" tävling (med shownumren alltså)
    Jag håller med dig...sen så spelar det egentligen ingen roll vad vi tycker för dom som anser det värt att ringa och betala massa pengar för att rösta dom har fört sin talan och utsett vinnaren och då är det ju bara att gilla läget oavsett vem som vann egentligen.
  • hyperballad

jag tyckte att båda var värdiga vinnare så det var en bra final eftersom för min del fick vemsom vinna!
    men jag visste inte att det hade varit sådant rabalder om huruvida laila skulle få vara med eller ej.

men vad visas nu nästa fredag då?
    vad ska man titta på då. hmm

♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • elegi
    hyperballad skrev 2009-03-28 16:57:37 följande:
    jag tyckte att båda var värdiga vinnare så det var en bra final eftersom för min del fick vemsom vinna! men jag visste inte att det hade varit sådant rabalder om huruvida laila skulle få vara med eller ej. men vad visas nu nästa fredag då? vad ska man titta på då. hmm
    Talang 2009, finns en tråd om det oxå zezzan har fixat
  • Pyff

Laila skulle ha vunnit!! Jag grät helt ohejdat när de dansade sin fridans, det var det finaste jag sett på bra länge! Och så kommer Magnus in i en ap-dräkt direkt efter och så går han och vinner????!! HUr gick det till liksom????

• hyperballad
    Pyff skrev 2009-03-28 17:28:34 följande:
    Laila skulle ha vunnit!! Jag grät helt ohejdat när de dansade sin fridans, det var det finaste jag sett på bra länge! Och så kommer Magnus in i en ap-dräkt direkt efter och så går han och vinner????!! HUr gick det till liksom????
    haha kan hålla med om att det var lite olika klass där... hihi
    men jag skrattade mer åt magnus än vad jag grät åt laila.

hmm talang 2009... mm tål att tänkas på men tror inte att sambon tycker att det är någon höjdare..
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • Kaxmaja
    hyperballad skrev 2009-03-28 17:56:56 följande:
    haha kan hålla med om att det var lite olika klass där... hihimen jag skrattade mer åt magnus än vad jag grät åt laila.hmm talang 2009... mm tål att tänkas på men tror inte att sambon tycker att det är någon höjdare..
    Ge 17 i att fråga då Här frågas inte vad vi ska se på tv. Jag bara slår på den kanal jag vill se
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-28 18:25:09 följande:
    Ge 17 i att fråga då Här frågas inte vad vi ska se på tv. Jag bara slår på den kanal jag vill se
    Så funkar det här oxå fast sambon kan ju alltid välja att gå ner i källaren och kolla på tvn där
  • Me4ever

Jag fattar faktiskt inte att Magnus vann, han kan ju bara dansa lite Baloodans?? Tycker inte att han utvecklats så himla mycket mer än tex Elisabeth m fl.

Kanske är mest sur över att inte Laila vann
    Tycker hon är heeeelt fantastisk men tyvärr inte "folklig" och tror att det var det som fällde henne.

Yeeeesis - Magnus som vinnare??

• Kaxmaja

Tjejer/killar ni kommer ihåg trådens regel va? Om man inte röstat får man inte heller klaga

• Trynträ
    Kaxmaja skrev 2009-03-28 19:43:15 följande:
    Tjejer/killar ni kommer ihåg trådens regel va? Om man inte röstat får man inte heller klaga
    Haha. Den har jag totalmissat. Jag som inte ens följt programmet.
  • Kaxmaja
    Trynträ skrev 2009-03-28 19:47:36 följande:
    Haha. Den har jag totalmissat. Jag som inte ens följt programmet.
    Då får du inte klaga {#lang_emotions_tongue_out}. Har man inte gjort något för att påverka resultatet så är det bara att vara tyst & acceptera Om man inte har väldigt bra ursäkter som tex jag
  • Trynträ
    Kaxmaja skrev 2009-03-28 19:54:36 följande:
    Då får du inte klaga . Har man inte gjort något för att påverka resultatet så är det bara att vara tyst & acceptera Om man inte har väldigt bra ursäkter som tex jag
    Haha. Ja du har rätt.
  • Kaxmaja
    Trynträ skrev 2009-03-29 12:26:41 följande:
    Haha. Ja du har rätt.
    Självklart har jag rätt. Jag har ju alltid rätt Eller hmm kanske inte
Svar på tråden Lets dance 2009