Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Men vi pratar inte om gnället och avundsjukan nu.

Kaxmaja skrev 2009-01-20 13:14:54 följande:
    Jo gnället och avundssjukan är EXAKT den samma i lets dance och Idol. Bhu Laila har varit danslärare. Buhu Kevin har varit med i melodifestivalen. Körslaget: Buhu Wells är mycke större artist än mig så han kommer vinna orättvist (Lagaylia Fraiser.)
  • Bevabus

Vi tänker uppenbarligen på helt olika saker nu. Jag koncentrerar mig på vilka som börjar från grunden och du tycker att dom som tänker som mig är avundsjuka. Jag skulle också vara lika upprörd som Elisabeth om jag aldrig hade dansat förr och var med i en tävling som var för NYBÖRJARE och så kommer det fram att en utav min medtävlande har danserfarenhet!
    Jag hade också blivit arg, inte avundsjuk, bara arg.

Kaxmaja skrev 2009-01-20 13:20:54 följande:
    Fast før mig är just att klaga på att hon inte borde få vara med = gnäll och avundssjuka. är de inte gnäll av Elisabet att gå ut i tidningen och klaga på att Laila har danserfarenhet? Jag tolkar de så
  • Bevabus

Aja, nu orkar jag inte hålla på och tjafsa om den här debatten längre, för helt ärligt, vad kommer det att göra för skillnad? Jag vet bara att JAG tycker det är väldigt orättvist, sen får ni andra tycka precis som ni vill.

Vi syns på fredag! Undrar vem som åker ut då, vem tror ni?

• Bevabus

3 timmar kvar..... yay! Jag längtar efter att få se Morgan ikväll, han har lätt blivit min favorit

• Bevabus

Ah just ja! Den där influensan som har härjat hos typ hälften av deltagarna, så man akn väl förstå om dom är lite ur form ikväll kanske

vinterlärka skrev 2009-01-23 17:16:14 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-23 17:10:11 följande:
    Han är bra Han har dock varit sjuk, men tränat ändå, trots att han själv sa att det var farligt för hälsan. Sådant gillar inte jag, hälsan går alltid först. Tycker inte om pressen mediamänniskorna har på sig. Är man sjuk, så är man, punkt.Jag gillar ganska många faktiskt, Magnus, Laila, Nicklas m.fl. Tror att George åker för att han är minst känd av de som är kvar. (väl?) Tycker så synd om de som åker p.g.a. det, det skär lite i hjärtat.Ska bli kul att titta ikväll iaf.
  • Bevabus

åh nej..jag har precis hittat en serie på nätet som var bra, nu krockar det med lets dance. gaah va ska jag göra???? jag får hoppa fram o tbx

• Bevabus

hahahaha rätt illa tydligen, men den där serien innehåller en assnygg kille

Annanym skrev 2009-01-23 19:55:02 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-23 19:53:18 följande:
    Men hur prioriterar du egentligen????
  • Bevabus

"Bromance" med Brody ifrån The Hills. Asfånig serie EGENTLIGEN Men Brody är bara sååå het så jag måste kolla hihi

Hallonröd skrev 2009-01-23 19:57:02 följande:
    Vad är det för serie...?...
  • Bevabus
    Det har inte börjat gå i Sverige än, så jag tittar på nätet
    Hallonröd skrev 2009-01-23 19:59:38 följande:
    Ok...ingen aning om vad det är
Svar på tråden Lets dance 2009