Inlägg från: L jung |Visa alla inlägg
  • L jung

Lets dance 2009

k girl skrev 2009-02-07 10:08:30 följande:
    Jag FATTAR inte varför Elizabeth får sådan praise av juryn? Jag tycker att hon ser ut som en säck potatis - är det någon som kan förklara för mig vad de ser som jag inte ser?
    ... och jag förstår inte hur Bagge kan få 6or som Elisabet och jag tror Kitty också fick???? Dom går väl inte ens att jämnföra med varandra ... .eller???

Morgan och Bagge är överlägsna och Samuelsson är en skön person att ha med också.... resten kan åka!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • L jung
    Angelzezzan... har du hunnit med att skriva HÄR också???? hehe
  • L jung

finns gott om dåliga dansare kvar som kan åka ut om han går på begravningen, eller hur?

• L jung

Grrr.. NÄR ska Carl Jan eller Elisabeth åka som absolut inte kan röra sig snyggt??

• L jung

Bara en liten undran från en lekman... NÄR är det man kan kalla sig för proffs i t.ex dans... är det inte när man livnär sig och får lön för sin dans?

Undrar bara för frågan har kommit upp flera gånger i photoshop-trådarna som jag hänger i... vi som jobbar mycket med photoshop och bildredigering anser INTE att vi är proffs bara för att vi inte är nybörjare och gör bättre (och javisst proffsiga) bilder, men vi ÄR inte proffs.  Vi anser att proffs är man när en lön för jobbet gjort visar sig...

Vad/Hur tänker ni?

Bara en undran som jag inte vill få massa påhopp för, ok?....  {#lang_emotions_cool}

• L jung

Tack för era åsikter och svar... jag är av den åsikten att man inte är proffs förrän man livnär sig på det....
    Så varken Bagge eller medlemmar här kan ju egentligen kalla sig för proffs om dom inte livnär sig på det dom är så duktiga på, eller hur?
    Sen om man gör det som hobby, eller är med i tävlingar, så är man ju inte proffs utan bara väldigt duktig i det man valt att pyssla med...

• L jung
    {#lang_emotions_cool}
  • L jung
    Kaxmaja skrev 2009-02-22 22:07:27 följande:
    Men hon har varit. Så då kan hon inte räknas som amatör. Tycker JAG
    håller me'.
  • L jung

Fattar inte att Elisabeth är kvar över huvudtaget??

• L jung
    Laila och Morgan i final, med en värdig 3e plats för den stora duktiga Samuelsson!!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ Carpe Diem ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
Svar på tråden Lets dance 2009