Lets dance 2009
Morgan och Bagge är överlägsna och Samuelsson är en skön person att ha med också.... resten kan åka!!
finns gott om dåliga dansare kvar som kan åka ut om han går på begravningen, eller hur?
Grrr.. NÄR ska Carl Jan eller Elisabeth åka som absolut inte kan röra sig snyggt??
Bara en liten undran från en lekman... NÄR är det man kan kalla sig för proffs i t.ex dans... är det inte när man livnär sig och får lön för sin dans?
Undrar bara för frågan har kommit upp flera gånger i photoshop-trådarna som jag hänger i... vi som jobbar mycket med photoshop och bildredigering anser INTE att vi är proffs bara för att vi inte är nybörjare och gör bättre (och javisst proffsiga) bilder, men vi ÄR inte proffs. Vi anser att proffs är man när en lön för jobbet gjort visar sig...
Vad/Hur tänker ni?
Bara en undran som jag inte vill få massa påhopp för, ok?.... 
Tack för era åsikter och svar... jag är av den åsikten att man inte är proffs förrän man livnär sig på det....
Så varken Bagge eller medlemmar här kan ju egentligen kalla sig för proffs om dom inte livnär sig på det dom är så duktiga på, eller hur?
Sen om man gör det som hobby, eller är med i tävlingar, så är man ju inte proffs utan bara väldigt duktig i det man valt att pyssla med...
Fattar inte att Elisabeth är kvar över huvudtaget??