Inlägg från: Annanym |Visa alla inlägg
  • Annanym

Lets dance 2009

wow! mogge!

• Annanym

Engla75 skrev 2009-01-09 21:12:23 följande:

Nää, Mogge är en annan!
    Nej. MOJJE är en annan person.
  • Annanym

Morgan blev nog faktiskt min favorit på killsidan och helt otippat blev det Laila av brudarna! De som gärna får åka ut är Kitty, Bella och Carl-Jan. Och Mojje, han är så läbbig tycker jag! George kan det nog bli nåt av.

• Annanym

Alltså... Jag tycker Kitty och Carl-Jan gärna kan åka ut båda två på direkten, men Bella... Måste ändå säga att hon tog juryns kritik VÄLDIGT proffsigt. Det imponerade på mig. Så ung och ändå har hon fattat det Kitty inte har en susning om. Sen tyckte jag kanske inte att hon var bäst på golvet, eller roligast eller snyggast eller något annat heller, men för min del får hon gärna hänga kvar nån vecka till.

Linda Haglund däremot tycker jag ser ut som en person som byggdes ihop av Doktor Frankenstein...

Morgan är bara så bäst! Laila också. Och Hasse Aro är 100 % underhållning!!

• Annanym

Kitty UT! Hon är ju pinsam så man vill slå av.

• Annanym

Okej, Blondini kanske inte är världsbäst, men hennes attityd är tusen gånger bätte än Kittys. Jag hoppas Kitty åker. Eller Carl-Jan. Eller Niclas. Eller... Ja, det är många som inte faller mig i smaken i år.

• Annanym

Men pratar inte 18-åriga östermalmsbrudar sådär? Precis som 18-åriga rinkebybrudar pratar på ett visst sätt?

• Annanym

Alltså, jag struntar i hur Niclas W dansar. Jag AVSKYR att se honom (och resten av klanen) så han får dansa hur bra han vill, han får mig ändå att må illa.

• Annanym
    Kaxmaja skrev 2009-01-16 21:43:50 följande:
    Jag ser hellre att en som tex Kitty som tjaffsar emot och drygar sig åker ut än att en som iallafall førsøker åker.
    Instämmer!
  • Annanym

vackrastarflow skrev 2009-01-16 21:51:04 följande:

Man ser tydligt att Wahlgren-hakan passar bättre på killar än tjejer
    Och på en som väger mer än 35 kilo. Så att det inte BARA blir haka.
Svar på tråden Lets dance 2009