Inlägg från: Annanym |Visa alla inlägg
  • Annanym

Lets dance 2009

Jag gillar nästan ingen i årets startfält. Det är bara Morgan, Laila, Elizabeth, Hasse Aro, Blondinbella och stark-Magnus som jag inte ogillar. De andra klarar jag knappt av att se! Ja, ja, det är bra, då får man igång blodcirkulationen också på fredagkvällarna när man retar upp sig över alla läskiga!

• Annanym

elegi skrev 2009-01-21 11:23:11 följande:

Då är jag inte helt ensam om att inte tycka om Nicke mao, fast jag tycker inte om Elisabet heller dom andra känns ändå rätt ok.Hejjar nog på Magnus, Morgan och Laila
    Alltså, förlåt alla som gillar Nicke att jag säger detta, men hela den där klanen är som en enda stor överdos - too much.
  • Annanym

Ååååh, sonen har feber och det brukar innebära orolig pojke som vill ha mamma bredvid sig. Han kanske får sova i soffan då!!

• Annanym

Lilla sonen hade 40,5 graders feber och en timme efter Alvedon var den nere på 40 så jag hade inte mycket hopp om att få se Let's dance, men nu - peppar, peppar - sover han!

• Annanym
    Bevabus skrev 2009-01-23 19:53:18 följande:
    åh nej..jag har precis hittat en serie på nätet som var bra, nu krockar det med lets dance. gaah va ska jag göra???? jag får hoppa fram o tbx
    Men hur prioriterar du egentligen????
  • Annanym

Mhmm. Ja, det var taskigt mot Eilzabeth förra veckan. Var designern på dåligt humör?

Svar på tråden Lets dance 2009