Inlägg från: Loup Garou |Visa alla inlägg
  • Loup Garou

Lets dance 2009

rebmetpes skrev 2009-01-09 21:47:05 följande:
    mumsar på varma nachos med smält ost på och lite gräddfil till
    Det lät mumsigt.... sugen på nått annat än det söta jag har hemma.
  • Loup Garou

Får man nu höra vilka som ligger sämst till hos er? Ta de 4 som ni tyckte sämst om.

Min ser ut så här
    * Kitty
    * Carl-jan
    * blondinBella
    * Hasse eller Elisabet, kan inte välja riktigt...

• Loup Garou
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 22:04:27 följande:
    Tycker de e svårt att¨säga. Førsta veckan ær alla så nervøsa. Men nästa vecka kan jag komma med lista
    okej då får jag väl vänta till nästa vecka då
  • Loup Garou
    MammaHela skrev 2009-01-09 22:05:50 följande:
    CarlJanBellaElisabethHasse
    Ungefär som min då... Fast din saknade en viktigt du måste ha tappat
  • Loup Garou
    Mallan76 skrev 2009-01-09 22:22:42 följande:
    Jag undrar varför "alla" hatar Isabella? Vad har hon gjort för ont? (Ska erkänna att jag var en av dem som hade en sisådär 1000 fördomar om Isabella, innan jag läste hennes blogg. Jag ska inte påstå att jag håller med om allt hon säger... Men ett kan jag säga, och det är att media har förmedlat en ganska orättvis bild av denna ambitiösa unga tjej. Hon verkar faktiskt vara en vettig tjej, målmedveten, intelligent och sympatisk. Och hon skriver absolut inte bara om mode och utseende, utan även om samhällsfrågor och politik. Önskar att alla som har en åsikt om henne åtminstone kunde läsa hennes blogg och ge henne en chans! )Jag tyckte annars att Morgan och Magdalena med sina respektive danspartners dansade bäst ikväll!
    Hade ingen uppfattning om henne innan jag såg henne idag eftersom jag inte visste att hon fanns Men hon var inte person som tilltalade mig (genom tv´n iaf) alldels för klämkäck och för bäst utan att vara det om man säger så. Vinnarinstinkt är bra visserligen men nja jag fick inget tycke för henne!
  • Loup Garou
    Mallan76 skrev 2009-01-09 22:31:38 följande:
    Hallonröd: Ja, självklart får man säga så! Jag tycker inte heller hon dansade så värst bra! Mitt inlägg var inte riktat till dej och inte till nån speciell här egentligen, utan bara åt det det allmänna snacket man hört och läst om Isabella. Finns ju nån sida på nätet som bara går ut på att hata henne, t.ex.
    Va? Finns det verkligen det *s* har de inget bättre för sig. men som de säger all reklam är bra reklam. Min man gick inte på hennes blogg när han först hörde talas om henne nu i veckan för det var sånt snack om henne, och hon verkar vara en skärpt tjej (av det man kan läsa sig till) enligt honom. Det är säkert många som hittar till hennes sida på det viset, men jag har inget intresse av henne som person faktiskt Tyckte hon såg ut som bambi på is
  • Loup Garou

Trodde också hon var äldre och mannen min blev förvånad när jag sa att hon "bara" var 36 hon ser ju äldre ut!

• Loup Garou
    Kaxmaja skrev 2009-01-10 08:37:20 följande:
    Tjejer før att gøra de lätt kan vi väll komma øveräns om att när vi skriver Morgan menar vi Morgan Alling och Mojje när vi menar Mojje? Jag tycker inte att Laila ser ut som 46 36 okej men inte närmre 50 inte.
    Men det är väl klart att Mojje är Mojje och Morgan är Morgan Annars blir det bara rörigt som du säger!!!

Tycker faktiskt att Laila ser äldre ut än sina 36 men, jag trodde hon var över 40 faktiskt!
  • Loup Garou

Jag har inte någon favorit än iaf ingen riktig ranking på dem, men jag har de som jag tycker aldra minst om och det är Kitty, Bella och Carl-Jan, men Kitty kan få åka först!

Sen diggar jag ju Magnus och Morgan men där var några som var duktiga!

• Loup Garou

Inte skoj alls, jag hade hoppats se mycket av mojje men hoppas han blir bra och helt återstäld!

Svar på tråden Lets dance 2009