-
Härlig? Var sitter det härliga... möjligvis runt halsen om det nu vart äkta godis...EXPOSED skrev 2009-01-16 21:25:56 följande:Kitty må vara härlig, men dansa kan hon inte.
-
Leende och handleder....
-
Bättre poäng än Kitty *yes*
-
Nu e det BB
-
Aja hon är bättre än förra veckan! Å helt klart bättre än CJ och KittyMisssy skrev 2009-01-16 21:33:33 följande:Nu är det Blondinbella. Hoppas fan hon åker ut!!! hon kan inte dansa nånstans! Trodde faktiskt hon hade mer rytm i kroppen
-
Ja hon var faktsikt mycket bättre idag oavsett hur plastig hon än må vara, men är då inte lika dryg som... Jaja jag behöver väl inte tjata mer om henne
-
Nu är det paus... Tänkte först skriv att nu är det upp till bevis, men inte föräns efter pausen.
-
Visst ärligt så röstar ju inte jag bara på hur dansen ser ut, jag har ju mina favvosar (som visserligen är bäst idag
)Men givetvis så tiittar man ju på dansen det är ju inte det lilla i det man bedömmer!
Bella är inte en av mina favvosar men jag kan ju ändå säga att hon var bättre än förra veckan och inte sämst idag. Detta trots att hon inte en favorti så förkänar hon inte att åka ut idag"! -
Jag har röstad på en av mina favvosar
Å nu mina vänner... RANKA -
Å tack så mycketKaxmaja skrev 2009-01-16 22:01:57 följande:Nu dukade sambon fram chips och dip vassegooo
kan bjudna på chokladbulle och damsugare!