Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Lets dance 2009

Perry the Platypus skrev 2009-01-09 20:42:01 följande:
    Tror bara han gillar pinnar i baken.
    Han är bi
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari

jag tycker inte att hon har i ett så här stort program att göra bara för att hon bloggar om sitt liv och alla pengar hon lägger på shopping...

Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Turboplingen skrev 2009-01-09 20:44:25 följande:
    haha tycker hon suger =p ska bli intressant att se vad domarna säger
    Hoppas hon blir sågad...
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 20:45:09 följande:
    Fast varfør läser man den om man inte gillar henne? Hon får ju pengar før varje läsare. Om jag hade ogillat en person hade jag inte velat skänka pengar till denne
    Jag läser den inte... Ser ingen anledning att sponsra en redan rik brat med mer pengar...
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 20:54:34 följande:
    En liten tonåring rör upp alla Sveriges vuxna
    Har väl egentligen ingen åsikt om henne men stör mig lite på att en brat som har massa pengar ska skriva om allt hon shoppar och lägger sina pengar på och där med tjäna mer pengar...
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Bevabus skrev 2009-01-09 20:55:32 följande:
    Intressant också att jag som dansare ser saker som inte ni ser Sen vet ju inte jag om du har en bakgrund som dansare, men jag förmodar inte det för att du sa det du gjorde ;-?
    De flesta av oss här inne har inte en aning om dans eftersom att vi inte är dansare. Tror att de flesta som röstar inte heller är det utan de rösta efter sitt hjärta och hur de upplever att personen dansar.. Sedan hur det "ska" vara skiter svenska folket högaktnings fullt i... Det gör iaf jag...
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Bevabus skrev 2009-01-09 21:00:49 följande:
    Tro mig, det är jag väldigt medveten om Och det har upprört hela dansvärlden när Lets Dance startade kan jag meddela. Alla blev helt vansinniga över att slutdomen inte var av riktiga domare, utanav Svenska folket som inte kan ett skit om dans Men till slut så får man ju acceptera att det bara är ett underhållningsprogram.
    japp. Samma som Stjärnor på is
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 21:02:08 följande:
    bland annat därfør jag skrev i TS att vi har høgst ovetenskapliga åsikter här inne 
    Det är bra att det står där!
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    fabler skrev 2009-01-09 21:02:41 följande:
    oki då lär man ju låta bli o kolla om man stör sig. jag undviker då program där jag stör mig.
    Samma här! Stör jag mig på ett program så tittar jag inte...
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Bevabus skrev 2009-01-09 21:05:31 följande:
    Men du missar min poäng Jag stör mig inte på programmet, jag stör mig på svenska folket som röstar som inte kan nåt om dans. För det resulterar i att fel personer åker ut. Men som sagt, jag har accepterat att det är så. Kan bara inte låta bli ibland att låta en kommentar eller två slippa ut om vad jag egentligen tycker om det där röstningssystemet.Precis som konståkare utan att tveka stör sig på svenska folkets röster i Stjärnor på is
    Hade det bara varit en jury som bedömde så hade det inte varit ett underhållningsprogram utan ett tävlingsprogram och då ska det bara vara proffs med annars så är det orättvist...
    Älskar min Noa!!!
Svar på tråden Lets dance 2009