Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Lets dance 2009

Loup Garou skrev 2009-01-16 20:14:39 följande:
    Vissa har ju redan ätit
    Han är så söt.. Pratar så härligt.. Jag älskade att se honom i Stjärnor på is.. Man blir glad av hans sätt att prata även om han kan vara hård mot de tävlande
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    LaFontaine skrev 2009-01-16 20:18:28 följande:
    Åh Lasse! Han var så snygg och snäll och Morgan var en tönt i jämförelse. Jag undrar vad Lasse gör idag? *Drömmer mig bort*

Lars Henrik Beischer (tidigare Carlsson), född 26 maj 1964 i Varberg[1]. Svensk skådespelare som bland annat medverkat i ett flertal barnprogram i TV, exempelvis Tippen, där han bildade par med Morgan Alling.

Beischer har tidigare varit engagerad på Teater Halland, men är numera medlem av teatergruppen 1 2 3 Schtunk. Han bor i Varberg tillsammans med Josefine Andersson (som också ingår i 1 2 3 Schtunk).

Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari

jag trodde det var rumba.... inte striptease...

Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:23:03 följande:

" target="_blank">

Det här är ett klipp som jag hittade för någon vecka sen som jag älskar att kolla på Nån hyllningsgrej när Lasse fyllde 40 år tydligen. Han verkar ha fortsatt med teater och med att underhålla barn Han har världens härligaste leende.... Såhär står det på Wikipedia.Lars Henrik Beischer (tidigare Carlsson), född 26 maj 1964 i Varberg[1]. Svensk skådespelare som bland annat medverkat i ett flertal barnprogram i TV, exempelvis Tippen, där han bildade par med Morgan Alling.Beischer har tidigare varit engagerad på Teater Halland, men är numera medlem av teatergruppen 1 2 3 Schtunk. Han bor i Varberg tillsammans med Josefine Andersson (som också ingår i 1 2 3 Schtunk).
    1 2 3 Schtunk gör teater för vuxna. Helt underbara! Har sett dem nästan varje sommar!
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:24:23 följande:
    haha det verkar dom flesta här inne kunna vara äsch då, det är ju bara bra att ni är äldre än mig! Då har ni ju utan att tveka fler minnen utav "Tippen" och Lasses underbara leende än jag! Jag minns bara de där tävlingarna dom hade med publiken om miljön
    http://www.schtunk.se/
    Här står det mer om 1 2 3 Schtunk 
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari
    Kaxmaja skrev 2009-01-16 20:26:44 följande:
    Tycker Tony Irving är BÄST  här
    ">

Den är underbar! Där tycker jag verkligen att han visar att han har självdistans
    Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari

Nu kom det lite fart men det gå långsamt...

Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari

hmm vet inte vem jag vill ska vinna.... Magnus kanske...

Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari

stel men inte så illa som förra veckan

Älskar min Noa!!!
  • SchumiFerrari

snart så ska jag göra en närmare bekantskap med min kudde... Den börjar ropa på mig...

Älskar min Noa!!!
Svar på tråden Lets dance 2009