Inlägg från: mamlan |Visa alla inlägg
  • mamlan

Lets dance 2009

Tricis skrev 2009-01-31 21:03:58 följande:

så nej han är inte bög. inte vad han säger på msn. (han är fortfarane kompis med min tjejkompis, därav har jag hans msn.
    Himla schyst att tala om för alla här att han legat med arja då om du känner honom, även om det är via en kompis...och åter till det där med källkritik..ett ev. urklipp ur en ev. msn konversation med någon som e. är tobbe i lets dance..NJAA, det skulle nog inte kvalificera sig som en säker källhänvisning..sorry. Hoppas han läser här så han ser hur du hanterar hans privatliv om ni nu känner varandra så väl att ni kan diskutera sexuell läggning på msn.
  • mamlan

Gaztongirl skrev 2009-01-31 23:22:58 följande:

Fortfarande inte någon som kommit på programmet hette, med Morgon Alling där han spelade typ tokig trollkarl???
    Har missat den frågan, enda programm jag kan komma på att han gjort är "tippen" men där var han väl sopgubbe. Är det här oxå ett barnprogram?
  • mamlan

Lina S skrev 2009-01-31 23:32:04 följande:

Hoppar bara in utan läst!Är bara nyfiken på vem som åkte  ut i fredags??
    Ingen tror jag, eftersom magdalena blev sjuk och har lämnat programmet, tror de får ta med poängen till nästa fredag i stället.
  • mamlan

Bebis skrev 2009-01-31 23:50:33 följande:

Nej nej hon säger att han sagt det själv i en intervju eller dyl men det finns inte ett spår av den på internet.
    Kolla inlägg nr 2663, där har hon lagt in vad hon påstår är en msn konversation mellan henne och Tobbe...
  • mamlan

Bebis skrev 2009-02-01 00:01:07 följande:

Jag vet men där står det inget om det påstådda ligget med Arja, det säger hon kommer från en artikel eller nåt sånt.
    Nä, men det menade jag inte heller, däremot "citerar" hon honom angående hans sexuella läggning, talade hon om att det skulle läggas ut på fl??
  • mamlan

Bebis skrev 2009-02-01 00:13:02 följande:

Mm jag vet men jag tycker vi låter det vara tills personen ifråga är här och själv kan svara på det.
    Personligen tycker jag vi lägger ned hela frågan överhuvudtaget..för om det är någon som är "personen i fråga" så är det väl ändå Tobbe? Och han lär ju knappast titta in här? Tycker bara det är oschyst att lägga ut vad man säger är hans egna ord här.
  • mamlan

MEn till jessicas försvar, var inte agnetas klänningar ännu gräsligare?

• mamlan

Jag tycker fortfarande Bagge ska åka..hon tävlar inte på samma vilkor som de andra, hon har en dansutbildning i ryggen..Tycker därför inte det är kul att se henne även om hon är duktig. Det är antagligen därför hon får samma poäng som sämre dansare, de dömmer utefter hur bra hon är som utbildad dansare, inte som amatör som de andra. Det kräver mer av henne. Så för mig får hon gärna åka ut nästa gång.

• mamlan

maruttan skrev 2009-02-07 21:45:05 följande:

Ramonas skrev 2009-02-07 21:42:38 följande:
    Nej iofs inte men det måste ju vara en fördel eller hur? Och var inte Bagges dansutbildning jazzdans för 6-11 åringar?
    Det var som danslärare i den gruppen hon jobbat, utbildningen varr på balettakademien eller något liknande. Och akrobatik och dans är inte samma sak..
  • mamlan

maruttan skrev 2009-02-07 22:07:38 följande:

mamlan skrev 2009-02-07 22:01:37 följande:
    Men skrev jag någonstans att dans och akrobatik var samma sak???? Skrev jag inte nyss att det är en fördel med akrobatik????Ok jag har missat att hon har gått på balettakademin men hur som haver så tycker jag att det är upp till dem som skapar programmet att bedöma vilka de vill ha med och om hon skulle vara SÅ proffsig så borde de väl inte ha bett henne vara med?!
    Nä, jag ville bara framföra min åsikt ang. att peta morgan...Visst det är upp till tv4 att avgöra vilka de vill ha med, det är sedan upp till juryn att bestämma hur de dömmer och sedan upp till mig att tycka vad jag vill om vem jag vill rösta ut, eller ha kvar
  • mamlan

L jung skrev 2009-02-22 20:35:10 följande:

Tack för era åsikter och svar... jag är av den åsikten att man inte är proffs förrän man livnär sig på det.... Så varken Bagge eller medlemmar här kan ju egentligen kalla sig för proffs om dom inte livnär sig på det dom är så duktiga på, eller hur?Sen om man gör det som hobby, eller är med i tävlingar, så är man ju inte proffs utan bara väldigt duktig i det man valt att pyssla med...
    Fast om nu tex svt skulle ha en tävling där "amatörer" skulle tävla i vem som kan bli bäst på skidskytte och magdalena forsberg var en av deltagarna...skulle det vara ok? Jag menar hon är ju i så fall inte proffs, för hon livnär sig ju inte på skidskytte..?? Undrar bara lite försynt.
  • mamlan
    Kaxmaja skrev 2009-02-22 22:07:27 följande:
    Men hon har varit. Så då kan hon inte räknas som amatör. Tycker JAG
    Men Bagge då? Om hon arbetat som danslärare, då har hon ju livnärt sig på det och skulle då kunna räknas som proffs....
  • mamlan

Ejin skrev 2009-02-28 13:52:56 följande:

jag var inte hemma igår så jag missade tyvärr större delen av lets dance denna gången... men hörde att CJ åkte.... synd att inte Elisabeth rök istället för hon e ju inte bra....fast de e ju inte CJ heller..
    han kanske inte är någon stjärna på att dansa..men man blir glad av att se honom
  • mamlan

ar borta pa semester, missar allt pa tv nu, kultur skymning Vilka ar kvar i lets dance nu?

• mamlan

Ok, bra da vet jag vem som akte..Da haller jag tummarna for att laila aker nasta veck da...

• mamlan

L jung skrev 2009-03-22 21:47:25 följande:

ok... Undrar bara för årets American Idol är skitbra, och den går på den kanalen. Många bra röster!
    Helt OT fråga Ljung, men är det du på din profilbild? För jag tycker du är så in i bengen lik en av mammorna i den där danska serien, unga mödrar eller vad den heter...vet inte om hon är med i år, har knappt sett det. Men i fjol var hon med..ung blond tjej..jätte likt..var bara det jag ville..hej.
Svar på tråden Lets dance 2009