Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara
    Bevabus skrev 2009-02-20 22:36:02 följande:
    haha sämst! såg ni samma sak som jag såg?? det var en studioman som gjorde tecken till programledarna när de skulle avslöja resultatet! som att programledarna är puckade nog att inte veta hur lång tid man borde vänta för att få lite spänning. seriöst, snacka om att underskatta david och almenäs...eller iaf david
    Jag såg
  • modestyclara

MissSvea skrev 2009-02-20 23:02:27 följande:

elegi skrev 2009-02-20 22:35:29 följande:
    vem är J?
    Jessica!
  • modestyclara
    Kaxmaja skrev 2009-02-21 10:51:30 följande:
    Har nu läst genom allt ni skrev igår. Men de var inte så mycke. Hade ni inlägg-torka eller
    Vi saknade proffskommentarer från riktiga dansare och så hade ju de flesta helt ok kläder på sig igår så då var det inte så mycket att kommentera... *hoppas på bättre lycka nästa vecka*
  • modestyclara

Millami skrev 2009-02-21 11:18:53 följande:

å ja va me i början men drog mig bort sedan efter vi fick ledsamma besked via telefon... Sambons farfar gick bort igår kväll, å han stod oss nära...så var int riktit på humör mera efter de sedan...
    Åh trist
  • modestyclara
    Bevabus skrev 2009-02-21 12:52:22 följande:
    Men hallå!? Jag var ju där och jag är proffsdansare men så fort jag säger några av mina "proffsiga" kommentarer så blir jag påhoppad och alla säger åt mig att knipa käften tss
    Om man inte börjar varje mening med orden 'som proffsdansare anser jag' så räknas det inte
  • modestyclara
    Kaxmaja skrev 2009-02-27 16:41:35 följande:
    TjohoInternet fungerar på hotellrummet Sitter i Gbg på hotellet och surfar. Frågan e dock om jag kan hänga på den ända datan vi har med och sepå lets dance medans sambon sitter i soffan och har tråkigt men men vi får se
    Låt honom agera sekreterare så tycker han nog det är roligare
  • modestyclara

Jättemätt så det blir nog inga snacks idag tror jag... kanske lite kladdkaka med vispgrädde om man blir sugen om en stund *klurar*

Kommer att ha svårt att fokusera på tv:n idag för jag har precis dressat om min dubbel-UJ i tjusigt coco-tyg. Nu står det en svart-rosa pärla i hallen *beundrar*

Svar på tråden Lets dance 2009