Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Shit pommes! Såg ni nederdelen på Jessicas klänning? Jag tror hon glömde den riktiga kjolen när hon var på toa...

• modestyclara
    Bevabus skrev 2009-02-27 20:07:23 följande:
    Nu är jag också här! Jösses, det började brinna i ungnen!! Har ni nånsin hört talas om att UNGNSFOLIEN har börjat brinna!??!? :S
    Det kanske inte var ugnsfolie utan matfolie

Min man har fått en sockerkaka att explodera i ugnen så ingenting förvånar mig längre...
  • modestyclara

Frk Svår skrev 2009-02-27 20:09:36 följande:

Jag fattar inte att C-J:s partner nyss fyllde 30 år! Hon ser MYCKET äldre ut!
    Ja verkligen...det var inte 30 kg hon fyllde då?
  • modestyclara
    Kaxmaja skrev 2009-02-27 20:15:27 följande:
    Tjoho jag e här men sitter på en pinnstol och har ONT i ryggen så vi får se hur länge jag står ut. Ser inte tvn så bra härifrån heller. Men internet sladden e så kort så jag kan inte dra den til soffan. Snåla hotell som inte kan ha lång internet sladd
    Jag hävdar fortfarande att du måste involvera mannen din. Du bör ligga på sängen och äte praliner och så får han ta över tangentbordet
  • modestyclara

Du måste ju orka med att shoppa på mässan imorgon Zezzan! Imorgon är väl också den magiska sista dagen innan prishöjningen om man vill shoppa bugga

• modestyclara
    Kaxmaja skrev 2009-02-27 20:24:29 följande:
    Vi ahr ingen barnvakt så han måste vara hemma med Samuel
    *tycker synd om* Har ni ingen snäll granne ni kan lära känna som kan passa lillkillen eller har du nån kompis du kan ha med dig till förlossningen iaf?
  • modestyclara
    Kaxmaja skrev 2009-02-27 20:28:05 följande:
    Visste ni förrästen att Elisabeth har varit cykligt på elitnivå i sin ungdom. Det är ju nästan fusk att hon får vara med i lets dance då hon e van att röra benen fort från cyklingen
    Absolut fusk!
Svar på tråden Lets dance 2009