Inlägg från: elegi
|
-
-
JJJIIIHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAKaxmaja skrev 2009-03-27 22:35:43 följande:SPÄNNANDE
Jag hade rätt
psssst. och jag röstade varken i verkligheten eller här på fl..... -
Annika var defenitivt värd det som varit i final så många gånger tidigare men inte nått ända fram...sen tycker ju jag att Magnus var bäst men det är ju en annan femma
-
Fast då hade det inte varit ett underhållningsprogram som det faktikst ärTrynträ skrev 2009-03-28 09:57:29 följande:Ja precis. Känns som Let's dance spelat ut sin roll. Det är inte tävling om vem som dansar bäst utan vem som vinner publikens hjärta mest dvs i popularitet. Hade varit bättre om det varit riktiga domare som röstat istället. Då hade resultatet blivit ett annat.
-
Ja annars hade dom inte visat det i tv eller isf hade det väl visats under sport eler nåt och då ahde iaf inte jag tittatmodestyclara skrev 2009-03-28 10:17:16 följande:jag tar inte heller så allvarligt på rättvise-aspekten...det r ju underhållning först och främst...
Fö så håller jag med dig i ditt tidiagare inlägg
Laila var riktigt bra men eftersom hon för det första har karriär inom musik så har hon ju lite rytm och sen hade hon ju ändå hållt på med dans (NEJ det är inte fusk) men en liiiiten fördel Magnus bygger muskler och lyfter tuuunga tunga saker, han kanske iofs har gjort det i takt med musik vad vet jag
men iaf så anser ajg att han har fått jobba hårdare för att komma dit han är idag men båda var värdiga vinnare, även Morgan var det. Men jag höll på Magnus just för att han hade förutsättningarna emot sig sen som bonus var det roligt att Annika äntligen fick vinna
-
Samma här...modestyclara skrev 2009-03-28 10:21:41 följande:ja om Bettan vunnit hade jag varit upprörd *småler*
Fast eftersom jag inte röstar och bor i Sverige så får inte jag klagaså då hade det blivit munkavle på *asg*
-
För att dom som röstar tycker om att slänga ut pengar på den som dom gillar mestTrynträ skrev 2009-03-28 10:30:07 följande:Hehe. Jag personligen tycker programmet är rätt tråkig så det är därför jag inte kollar. Men jag har svårt att se det som en tävling när den som är bäst inte vinner. Varför slänga bort pengar på att rösta på den som inte är bäst liksom.
Nej ninte vet ajg, jag röstar inte, men naturligtvis om ajg skulle rösta så skulle ajg ah svårt att betala pengar för att ringa och lägga min röst på nån vars personlighet jag inte gillade -
Jag håller med dig...sen så spelar det egentligen ingen roll vad vi tycker för dom som anser det värt att ringa och betala massa pengar för att rösta dom har fört sin talan och utsett vinnaren och då är det ju bara att gilla läget oavsett vem som vann egentligen.Sexymala skrev 2009-03-28 13:37:33 följande:Jag röstade på Magnus för att jag ville att han skulle vinna. Han dansade bäst i finalen. Han hade variation i sina danser. Det tycker inte jag att Laila hade, inte i standarddanserna. I shownumret gjorde hon sitt bästa. Magnus gjorde sitt bästa. Jag älskar bådas shownummer, på heeelt olika sätt. Jag kan absolut inget om dans. Men Tony hade väl rätt? Magnus använde sig av sin utveckling, och det som han är bäst på. Att vara stor och stark. Allvarligt, så ja, det hade blivit otroligt stelt och fjantigt om Magnus dansat som Laila i shownumret. Riktigt fjantigt. Å andra sidan hade det blivit precis lika fjantigt om Laila dansat Magnus shownummer. Varför ser inte ni det då? Om det nu klagas så på att Magnus vann! Men men, så är det väl. Det diskuteras om det i en vecka. Sen är det finito. Jag är iaf såå glad över att han vann! Supercoolt att en sådan stor karl kan röra sig på det sättet. Och ja, det är ett underhållsprogram. De hande knappast deltagit i samma grenar om det hade handlat om "riktig" tävling (med shownumren alltså)
-
Talang 2009, finns en tråd om det oxåhyperballad skrev 2009-03-28 16:57:37 följande:jag tyckte att båda var värdiga vinnare så det var en bra final eftersom för min del fick vemsom vinna! men jag visste inte att det hade varit sådant rabalder om huruvida laila skulle få vara med eller ej. men vad visas nu nästa fredag då? vad ska man titta på då. hmm
zezzan har fixat
-
Kunde ju lagt in länken oxå
Talang 2009
-
Så funkar det här oxåKaxmaja skrev 2009-03-28 18:25:09 följande:Ge 17 i att fråga då Här frågas inte vad vi ska se på tv. Jag bara slår på den kanal jag vill se
fast sambon kan ju alltid välja att gå ner i källaren och kolla på tvn där
-
Jag kommer ihågKaxmaja skrev 2009-03-28 19:43:15 följande:Tjejer/killar ni kommer ihåg trådens regel va? Om man inte röstat får man inte heller klaga