Inlägg från: Bebis |Visa alla inlägg
  • Bebis

Lets dance 2009

Edvina82 skrev 2009-01-19 17:34:43 följande:
    såg reprisen och tycker att kitty vrkar vara väldigt dålig på att ta kritik, tyckte inte juryn var så överdrivet elaka! Hon var dålig.sen tyckte jag att hennes danspartner verkade tycka hon var lite jobbig
    I intervjun efteråt som man kan se på hemsidan är både hon och partnern helt annorlunda dock. Han verkade inte alls irriterad på henne där som han framstod i programmet.

Hon verkade inte så gnällig heller faktiskt inte alls samma nivå. Hon kanske är supernervös helt enkelt jag vet inte.
    Don't Panic
  • Bebis
    Bevabus skrev 2009-01-19 19:32:54 följande:
    Hon storgrät ju efter det första programmet för hon tyckte juryn var så elak...
    Ah det har jag inte sett men jag menade senaste intervjun. Jag tyckte oxå han verkade sur på henne på tvn men där skojar han o har sig, lite skillnad var bara det jag menade.

Och att bli råsågad i första programmet är nog inte så skoj. Jag hade nog grinat ögonen ur mig
    Don't Panic
  • Bebis
    don Quijote skrev 2009-01-23 22:11:47 följande:
    Skit, jag missade Kitty, dansen kunde man ju se på tv4.se, men vad hade hon och juryn att säga varandra idag? Snälla uppdatera mig!
    De var snälla idag oc hon pratade inte så mycket. Främst för att han hon dansar med höll för munnen på henne
    Don't Panic
  • Bebis

Morgan kan hoppa ^^ och jag var väldigt impad av Magnus idag. Att den stora kroppen kan röra sig på det viset. Wow bara

Don't Panic
  • Bebis
    Ida och Razmus Mamma skrev 2009-01-23 22:40:55 följande:
    håller med ovanstående.kitty borde få åkt innan Isabella.
    Carl Jan och Hasse då? De borde åka före alla andra.
    Don't Panic
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-23 22:43:05 följande:
    Ja Carl-Jan var helt klart sämst men jag tror folk gillar honom och därfør vill ha kvar honom tyvärr
    Och folk gillar Kitty Jag tycker det är skönt att det är nån som inte ser ut som alla andra får vara med lite till. Tjejen har ju personlighet.
    Don't Panic
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-24 10:33:55 följande:
    Sorry fattar inte riktigt. Carl-Jan var klart sämst igår men han e kvar pga att folk gillar honom. Förstår inte riktigt vad de har med Kitty att göra. Ja hon var dålig igår. Men hon var inte sämst
    Inlägget du svarade på från mig var till en som tyckte Kitty skulle åka

Uppenbarligen har hon en fanclub hon med dock så hon blir nog kvar. Jag tror fortfarande att George hade mindre röster än Kitty han är så anonym på nåt vis.
    Don't Panic
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-24 11:11:10 följande:
    Oki jag svarade dock enbart på de du skrev. Att Carl-Jan och Hasse borde åka.
    Jo det borde dem men så har jag alltid haft lite svårt för CarlJan... Han är lite småläskig

Och Hasse... Ja... Vad ska man säga.... Smidig som ett kylskåp
    Don't Panic
Svar på tråden Lets dance 2009