-
Vi spekulerar hejviltEjin skrev 2009-02-06 20:05:32 följande:är jessica gravid eller?? Eller är det bara spekulationer...
-
jag tycker inte heller hon ser så gravid ut. Att man har lite extra just där är ju inte direkt ovanligt efter att man fått barn. Men men det är ju några veckor kvar att spekulera på

-
Jag gillar nog Bettans klänning mer o mer tror jag. Klart bättre än de där gräsliga korsetterna de brukar klämma in den stackars tanten i.
-
Åh chokladbollar. Jag som inte har några smaklökar kvar efter influensan... Gissar på att de inte är nån höjdare att enbart äta för konsistensens skull

-
Hehe min fyraåring tycker CarlJan ska åka ut
Oxå hejar han på Kitty
men det är nog mest för att han gillar hennes klänningar 
-
Haha jag tycker Bettan var söt ju

-
Nu håller min son på att öva Morgans kullerbytta i min säng.....
-
Skäms. Det är alltid värt att titta på MorganKaxmaja skrev 2009-02-06 21:14:49 följande:Fastnade i en annan tråd så jag missade Morgan orkar inte spola tillbaka
-
AkrobatBevabus skrev 2009-02-06 21:17:25 följande:haha du har fått en framtida akrobat
pffff jag har en framtida lets dance deltagare
han har bönat och bett om att få lära sig Jive sen vi såg det programmet
han älskar lyften de gör. Nicke Nyfiken är dock inte den bästa danspartnern
även om han står ut med det mesta utan o klaga
-
Vilket syfte har jurypoängen? Jag förstår inte riktigt. Är det de sammanlagda jury och telefonrösterna som ger resultatet eller är det vi tittare som styr som vi vill?
-
Jo men det måste vara rätt olika procent då?Kaxmaja skrev 2009-02-06 21:39:14 följande:Ja de läggs va¨ll ihop va om jag inte missminner mig totalt
Men tanke på att juryn blir så chockad när den o den får åka hem. -
Klart jag kanKaxmaja skrev 2009-02-06 21:51:32 följande:Men tjejer jag hoppas att ni alla ringt och røstat nu då. Annars kan ni inte sitta här och klaga på hur de røstas
-
Inte dåKaxmaja skrev 2009-02-06 21:53:46 följande:Ne inte om du bor i Sverige Då ska du ha førsøkt ändra på resultatet først
jag är så nöjd med att sura över att ni andra inte kan rösta vettigt
-
Haha ja det påminner starkt om frisyrerna man får på dagismodestyclara skrev 2009-02-06 22:01:37 följande:Nyhetstjejen har ju dagens fulaste frissa iaf. Undrar om det var någon under tre som hjälpte henne?
-
Fast om Laila vore så jäkla bra hade hon väl fått bättre poäng
och det får hon ju inte
Äh de har olika bakgrund så är det, inte nåt att göra åt saken så det är väl bara att titta
-
HeheKaxmaja skrev 2009-02-07 22:12:46 följande:OM de skulle dra ihop en cykeltävling på tv4 så är de fusk om Elisabeth är med før hon har ju varit gammal tävlingscyklist förr i tiden
-
Jag tyckte det var asfult. Helt ärligt hon kunde väl lika gärna vara naken om hon nu har ett sånt enormt behov av att visa upp sig. Fulare än fult.k girl skrev 2009-02-13 22:59:13 följande:Alltså, jag måste ju erkänna att jag tyckte att Carl-Jans partner var SKITSEXIG i sin kroppsstrumpa. Helt ärligt! Visst, hon är smal, men hon kan röra sig och hon saknar ju inte former.
Synd att Kitty fick åka hem. Hon kunde nog blivit duktig om hon fått stanna. Carl-Jan däremot kommer nog aldrig att lära sig. Och George som han snubblade runt ikväll... Inte bra. -
De får välja kläder själva tillsammans med han som syr upp dem...Evenstar skrev 2009-02-14 09:22:55 följande:Det handlar väl inte om att HON vill visa upp sig utan om att de får kläder sydda/utprovade som passar till dansen? -
Sonen frågar nu var 3minut. "är det lets dance nu?" "är det lets dance nu?" "är det lets dance nu?" "är det lets dance nu?" "är det lets dance nu?" "är det lets dance nu?".
Hur ska jag orka lyssna på det i en timme?!