Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

*vinkar glatt tillbaka*

EXPOSED skrev 2009-03-20 20:06:12 följande:
    *vinkar*
  • Bevabus

Asså seriöst jag är såå avis på Lailas bröst! Jag vete tusan om dom är äkta dock...men supersnygga, särskilt i klänningen hon har ikväll!

• Bevabus

I agree

Analoga skrev 2009-03-20 20:15:04 följande:
    JA, synd bara att hon är så osmakligt klädd jämt. Inte snyggt.
  • Bevabus

Jadu, vad kan hon vara i, kanske femte månaden skulle jag gissa på..så det är ju ett tag kvar. Någon gång i sommar blir det nog

BBob skrev 2009-03-20 20:27:18 följande:
    Någon som vet när programledaren ska föda? Min fru undrar....
  • Bevabus

Jag funderar på om det kanske blir morgan som åker ut ikväll? :S Jag vill inte att NÅN ska åka

• Bevabus

På ett vis så skulle jag svara Ja. Tjejerna som ska lärarna killa att dansa måste ju tvinga dom att föra runt dom och måste fuska så att det ser ut som att dom blir förda när det egentligen är tjejerna som släpar runt på killarna. Men i grund och botten så måste ju de båda tävlande lära sig att dansa och killen lär sig att föra med tiden. Men som sagt, det går nog lättare att fejka dans för en tjej eftersom att den proffessionella killen kan svänga runt henne som han vill

Snuan skrev 2009-03-27 17:44:52 följande:
    Hej!Ni som har erfarenhet av dans.. Det är många som säger att Magnus har det svårare (och därmed en bättre dansare) för att han för dansen. Denna diskussion brukar uppkomma varje år avseende deltagare av olika kön. Är tävlingsdans svårare för mannen?
Svar på tråden Lets dance 2009