Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Jag tyckte också det såg ut som att hon var gravid!

modestyclara skrev 2009-03-27 20:45:35 följande:
    Är det syrran graaf som sitter där och är gravid?
  • Bevabus

Men va fan! Nu avslöjade du det för oss som inte ville veta i förväg!! *muttrar surt*

littlemum skrev 2009-03-27 20:48:57 följande:
    Magnus vinner. eller så gör Laila det.....
  • Bevabus

Ja hon opererades ju i huvudet stackarn men nu mår hon ju uppenbarligen bra
    SÅVIDA inte det är hennes tvillingsyrra Hanna som dansade med Da Silva ikväll och Maggan är den som är gravid med Da Silvas ännu inte uppmärksammade barn!!!! :O

*fniss*

EXPOSED skrev 2009-03-27 20:52:43 följande:
    Hade inte Magda fått en stroke?! Hon har återhämtat sig väl.
  • Bevabus

Jag tyckte Laila rockade den här dansen till 100%..kunde inte se nåt dåligt med det. Men det är ju klart att dom måste säga NÅT dåligt med det så dom kan ge en nia så att det inte ska bli för jämnt. Dom kör samma grej varje år

• Bevabus

10 10 8 8

pelagonia skrev 2009-03-27 21:01:26 följande:
    VAd fick laila fär poäng nu ?
  • Bevabus

Det gör det alltid i den här tråden

EXPOSED skrev 2009-03-27 21:03:11 följande:
    Ekar det här?
  • Bevabus

Samma visa varje år tyvärr...

modestyclara skrev 2009-03-27 21:13:20 följande:
    Vaddå uppgjort i juryn...
  • Bevabus

David var så trött så det lät som att Carl och Jan var två olika personer hahaha

• Bevabus

Tårarna rann ifrån första sekunden dom rörde sig...så vackert så det går inte att beskriva...

• Bevabus

men gud vad är det med mig!?!? jag kan inte sluta gråta sitter här och snyftar hej vilt! det där var bland det vackraste jag nånsin har sett!!!

• Bevabus

Tillbaka vid datorn, har samlat tårarna igen men guud jag är fortfarande överkänslig som fan och blir rörd bara jag tänker på deras dans..jag orkar inte ens bry mig om vem som vinner haha, bryr mig bara om deras showdans

• Bevabus

Men åhh va Annika blev glad Hon har så många gånger hamnat tvåa! nu fick hon äntligen vinna!

• Bevabus

Och glöm inte att han grät samtidigt åhh vilket underbart ögonblick

L jung skrev 2009-03-27 22:58:52 följande:

Alltså.... PRECIS som Tony Irving sa... the lyrical interpretation is fantastic!!!!
  • Bevabus

Tävlingen handlar inte om vem som är bäst, Laila har varit grym hela tävlingen. Det handlar om vem som kan gå ifrån att inte kunna dansa till att kunna dansa, och det har Magnus gjort.

Trynträ skrev 2009-03-28 10:30:07 följande:
    Hehe. Jag personligen tycker programmet är rätt tråkig så det är därför jag inte kollar. Men jag har svårt att se det som en tävling när den som är bäst inte vinner. Varför slänga bort pengar på att rösta på den som inte är bäst liksom.
Svar på tråden Lets dance 2009