Lets dance 2009
Jag tyckte också det såg ut som att hon var gravid!
Jag tyckte också det såg ut som att hon var gravid!
Men va fan! Nu avslöjade du det för oss som inte ville veta i förväg!! *muttrar surt*
Ja hon opererades ju i huvudet stackarn men nu mår hon ju uppenbarligen bra
SÅVIDA inte det är hennes tvillingsyrra Hanna som dansade med Da Silva ikväll och Maggan är den som är gravid med Da Silvas ännu inte uppmärksammade barn!!!! :O
*fniss*
Jag tyckte Laila rockade den här dansen till 100%..kunde inte se nåt dåligt med det. Men det är ju klart att dom måste säga NÅT dåligt med det så dom kan ge en nia så att det inte ska bli för jämnt. Dom kör samma grej varje år
10 10 8 8
Det gör det alltid i den här tråden
åhh dom ska avsluta med min favoritdans...sååå vackra är dom
och frugan grinar
Samma visa varje år tyvärr...
Men David då, jag är imponerad!
David var så trött så det lät som att Carl och Jan var två olika personer hahaha
Nicklas är GRYM
"Aww va söt han ääärrr.. va guuliiig" hahahahahah
Tårarna rann ifrån första sekunden dom rörde sig...så vackert så det går inte att beskriva...
men gud vad är det med mig!?!? jag kan inte sluta gråta sitter här och snyftar hej vilt! det där var bland det vackraste jag nånsin har sett!!!
Vilken underbar kväll där både Tony och Dermot blir rörda
Tillbaka vid datorn, har samlat tårarna igen men guud jag är fortfarande överkänslig som fan och blir rörd bara jag tänker på deras dans..jag orkar inte ens bry mig om vem som vinner haha, bryr mig bara om deras showdans
Men åhh va Annika blev glad Hon har så många gånger hamnat tvåa! nu fick hon äntligen vinna!
Och glöm inte att han grät samtidigt åhh vilket underbart ögonblick
L jung skrev 2009-03-27 22:58:52 följande:
Tävlingen handlar inte om vem som är bäst, Laila har varit grym hela tävlingen. Det handlar om vem som kan gå ifrån att inte kunna dansa till att kunna dansa, och det har Magnus gjort.