• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • elegi
    elegi skrev 2009-02-13 22:36:49 följande:
    Tyvärr så luckades han klamra sig fast på något märkligt sätt, hoppas faktiskt att Kitty klarar sig
    Hjälpte inte att jag hoppades
  • modestyclara

George var värd att få stanna, han var duktig idag. Men Kitty var duktig för att vara hon, så Bettan eller CJ borde åkt...

• ekp

Usch va jag svor men herre gud! Hoppades slippa se Carl-Jan eller Elisabet nästa vecka!!!

• Millami

jaahaaaa....nååjaaa...en vecka till nästa gång...
    då hoppas ja CarlJan åker......uuuufff....

Nu ska ja krypa ner i sängen brevi sonen...

gonatt tjejer!

Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
  • Kaxmaja

Nu e det tack och god natt før mig natti natti

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • L jung

Grrr.. NÄR ska Carl Jan eller Elisabeth åka som absolut inte kan röra sig snyggt??

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • k girl

Alltså, jag måste ju erkänna att jag tyckte att Carl-Jans partner var SKITSEXIG i sin kroppsstrumpa. Helt ärligt! Visst, hon är smal, men hon kan röra sig och hon saknar ju inte former.

• Bebis
    k girl skrev 2009-02-13 22:59:13 följande:
    Alltså, jag måste ju erkänna att jag tyckte att Carl-Jans partner var SKITSEXIG i sin kroppsstrumpa. Helt ärligt! Visst, hon är smal, men hon kan röra sig och hon saknar ju inte former.
    Jag tyckte det var asfult. Helt ärligt hon kunde väl lika gärna vara naken om hon nu har ett sånt enormt behov av att visa upp sig. Fulare än fult.

Synd att Kitty fick åka hem. Hon kunde nog blivit duktig om hon fått stanna. Carl-Jan däremot kommer nog aldrig att lära sig. Och George som han snubblade runt ikväll... Inte bra.
    Don't Panic
  • Evenstar
    Bebis skrev 2009-02-13 23:06:46 följande:
    Jag tyckte det var asfult. Helt ärligt hon kunde väl lika gärna vara naken om hon nu har ett sånt enormt behov av att visa upp sig. Fulare än fult. Synd att Kitty fick åka hem. Hon kunde nog blivit duktig om hon fått stanna. Carl-Jan däremot kommer nog aldrig att lära sig. Och George som han snubblade runt ikväll... Inte bra.
     Det handlar väl inte om att HON vill visa upp sig utan om att de får kläder sydda/utprovade som passar till dansen?
  • vinterlärka

Jag hittade inget om detta när jag gick tillbaka i tråden, ni skriver så mycket
    Tycker ni inte att Tony var lite väl hård, nästan elak mot George. Jag fick nästan ont i magen av hans sätt att vara mot honom.
    "Det var okej, men detta skulle du gjort i program 1"
    Eeeeh, jaha, ska han skita i tävlingen och gå hem nu då eller? Det värsta av allt är att det är sådan dubbelmoral.
    Vet inte om ni såg Stjärnor på is, men han var urusel de första veckorna och blommade upp i slutet och det fick han beröm för av juryn och blev så glad.
    Dessutom blev han sur om juryn gick till personangrepp. Hmmm...
    George skulle bara skämta med Tony och då blev han han sur. Sedan fortsätter han hacka på honom i slutet av programmet.
    Jag brukar gilla Tony, men han förstörde resten av programmet för mig. Tyckte så synd om George.

Svar på tråden Lets dance 2009