• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    Millami skrev 2009-02-21 11:18:53 följande:
    å ja va me i början men drog mig bort sedan efter vi fick ledsamma besked via telefon... Sambons farfar gick bort igår kväll, å han stod oss nära...så var int riktit på humör mera efter de sedan...
    Åhhh *kram*
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Millami

mmm, men livet e sådant.....människor dör och nya föds....
    vi visste om att de sku hända när som helst såå vi var ju förberädda....

Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
  • Bevabus

Men hallå!? Jag var ju där och jag är proffsdansare men så fort jag säger några av mina "proffsiga" kommentarer så blir jag påhoppad och alla säger åt mig att knipa käften tss

modestyclara skrev 2009-02-21 10:57:46 följande:
    Kaxmaja skrev 2009-02-21 10:51:30 följande:
    Vi saknade proffskommentarer från riktiga dansare och så hade ju de flesta helt ok kläder på sig igår så då var det inte så mycket att kommentera... *hoppas på bättre lycka nästa vecka*
  • modestyclara
    Bevabus skrev 2009-02-21 12:52:22 följande:
    Men hallå!? Jag var ju där och jag är proffsdansare men så fort jag säger några av mina "proffsiga" kommentarer så blir jag påhoppad och alla säger åt mig att knipa käften tss
    Om man inte börjar varje mening med orden 'som proffsdansare anser jag' så räknas det inte
  • Kaxmaja
    modestyclara skrev 2009-02-21 13:01:46 följande:
    Om man inte börjar varje mening med orden 'som proffsdansare anser jag' så räknas det inte
    mohahaha
  • Bevabus

Det gjorde jag i första programmet men då jäklar vart man nästan mobbad Så jag beslöt mig för att behålla åsikterna för mig själv och bara låtsas som att jag tycker Lets Dance är ett vanligt underhållningsprogram för det var tydligen det enda rätta i den här tråden
    Har jag tillåtelse att ge mina proffs-åsikter under nästa program?

modestyclara skrev 2009-02-21 13:01:46 följande:
    Bevabus skrev 2009-02-21 12:52:22 följande:
  • korven72

Jag tänkte tanken på att hon skulle vara gravid igår. Småler nu närjag läser att även andra tänkte tanken...

Eller så va det nåt med klänningen hon bar =)

• skåne tjej
    svart tulpan skrev 2009-02-21 13:04:48 följande:
    Jag tänkte tanken på att hon skulle vara gravid igår. Småler nu närjag läser att även andra tänkte tanken...Eller så va det nåt med klänningen hon bar =)
    vem pratar ni om?
    Så länge min tanke är fri är jag okränkbar!!
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-02-21 13:04:31 följande:
    Det gjorde jag i första programmet men då jäklar vart man nästan mobbad Så jag beslöt mig för att behålla åsikterna för mig själv och bara låtsas som att jag tycker Lets Dance är ett vanligt underhållningsprogram för det var tydligen det enda rätta i den här tråden Har jag tillåtelse att ge mina proffs-åsikter under nästa program?
    Om du läser TS så ser du vad denna tråd går ut på. Sen kan du lista ut svaret därifrån
  • Bevabus

Men varför får du komma med proffskommentarer då?

Kaxmaja skrev 2009-02-21 13:10:44 följande:
    Om du läser TS så ser du vad denna tråd går ut på. Sen kan du lista ut svaret därifrån
Svar på tråden Lets dance 2009