• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • EXPOSED
    Bevabus skrev 2009-02-27 22:56:48 följande:
    Tack för denna kväll! Nu ska jag se film och fortsätta försöka lista ut hur fasen jag ska kunna bedriva två blgogar samtidigt *tar hela paketet med näsdukar*
    Tack själv . *Bjuder på glass*
  • Kaxmaja

Vad gør man på ett hotellrum kl 6 på morgonen? Joooo man läser ikapp i letsdance tråden och jublar över att C-J åkte ut. De är knappt jag tror på de. Är ni säkra? Jag såg inte utrøstningen då försökte jag sova

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • fabler

TJOHO de e alltså sant. han åkte bra, då jag diggade bettan igår. Men nästa gång får hon gärna åka !

elias är världens sötaste!!!
  • MARYLIN76
    Bevabus skrev 2009-02-28 11:39:25 följande:
    Elisabeth
    det skåpet borde ha åkt för längesen....... fattar inte hur juryn kan sitta å ge henne så höga poäng hela tiden!! det verkar inte som om dom dansar på samma villkor precis. Alla gamla skåp måste ju få lite snyftpoäng....
  • Bevabus

Inget i Lets Dance är ju rättvist tyvärr...i slutändan så väger folkets röster jättemycket och de röstar snarare på personligheterna än på danserna. Tråkigt men sant..

MARYLIN76 skrev 2009-02-28 12:00:46 följande:
    det skåpet borde ha åkt för längesen....... fattar inte hur juryn kan sitta å ge henne så höga poäng hela tiden!! det verkar inte som om dom dansar på samma villkor precis. Alla gamla skåp måste ju få lite snyftpoäng....
  • Thaleia
    MARYLIN76 skrev 2009-02-28 12:00:46 följande:
    Hon fick ju inga höga poäng igår av juryn! De tyckte ju inte om hennes dans.

Och gud vad jobbiga programledarna var när dom höll på att pika Laila och Niklas!
  • Ejin

jag var inte hemma igår så jag missade tyvärr större delen av lets dance denna gången... men hörde att CJ åkte.... synd att inte Elisabeth rök istället för hon e ju inte bra....fast de e ju inte CJ heller..

• mamlan

Ejin skrev 2009-02-28 13:52:56 följande:

jag var inte hemma igår så jag missade tyvärr större delen av lets dance denna gången... men hörde att CJ åkte.... synd att inte Elisabeth rök istället för hon e ju inte bra....fast de e ju inte CJ heller..
    han kanske inte är någon stjärna på att dansa..men man blir glad av att se honom
Svar på tråden Lets dance 2009