Inlägg från: Ejin |Visa alla inlägg
  • Ejin

Lets dance 2009

e alla gravida e denna tråden eller vad...

• Ejin
    Finesse skrev 2009-03-06 09:39:05 följande:
    nejnej inte jag ebba läggs oxå vid 19 så jag hoppas innerligt att hon sover så jag får se let's dance.. men det har blivit bättre att lägga henne på fredagar när hon är hos dagmamman.. då är hon så trött på kvällarna. Annars var hon ledig på fredagar men nu är hon ledig på torsdagar
    ikväll e de sambons tur att lägga min snutta för jag la henne igår... så ikväll ska mamma sjunka ner i soffan med att glas vin och njuta och vara fri från barnskrik
    ska se till att acktivera henne ordentligt på eftermiddagen i dag så hon e riktigt trött till kvällen...
  • Ejin

nu sover snuttis... så nu e de bara att vänta... Snart börjar de

• Ejin
    Finesse skrev 2009-03-06 19:44:43 följande:
    min med tror jag iaf.. hon hostar så hemskt så man vet aldrig när hon vaknar.
    heheh.. samma sekunde jag hade skrivit vaknade min o skrek... så typiskt... nu fick hon tutten så vii får se... under lets dance får sambon springa...
  • Ejin
    Finesse skrev 2009-03-06 19:51:16 följande:
    men är inte din pytteliten? hon kan ju ligga i famnen still
    aaa visst... den ungen ligger inte i några famnar... hon är den enda bebisen som inte gillar att gosa me mamma o pappa....
  • Ejin
    Finesse skrev 2009-03-06 20:00:37 följande:
    ok.. då är det ju lite svårare.. men hon är ju still kan jag tänka mig.. ebba river halva lägenheten om vi ser på tv
    heheh.. sån kommer Ella me o bli sen... hon är redan vild.. bara de att hon inte kan ta sej någonstans... till sin egen stora frustration hahaha.... så liten... o endå kan man sprattla så
  • Ejin

meeen. va tror ni... e inte Jessica gravid
    heheh... var tvungen att få de ur systemet innan de börjar på allvar...

• Ejin
    modestyclara skrev 2009-03-06 20:04:42 följande:
    Den där klänningen som Jessica har gör det ju helt omöjligt att spekulera i om hon är gravid eller inte...
    de e ju därför hon har den hihihi...
  • Ejin

e de bara jag som ibland har svårt att koncentrera mej på både programmet och att skriva sammtidigt...??

Svar på tråden Lets dance 2009