Inlägg från: Ejin |Visa alla inlägg
  • Ejin

Lets dance 2009

men de e ju hon eller cj som åker idag.. så de återstår o se vad cj åstakommer..

• Ejin

hahahah...... de gjorde han ju kanske.. jag har ju suttit o väntat på honom....m ja men då e de ju givet...jag missade ju förra veckan...

• Ejin

nu e de ju inte ens spännande då....jag som fotfarande trodde de var ovisst.... ja där ser man...

• Ejin

gaaahhh... jag e verkligen virrig idag... nåt började störa på våran babyvakt (ej babyn) o då lutade jag mej o soffan för att ta den... o välte ut ett HELT vinglas i soffan... kul...
    vem den mystiska på babyvakten var förtäljer dock ej historien...

• Ejin

dom borde vinna pris för dom e sååå lika skönheten o odjuret så de e inte sant...

• Ejin

nä nu får de var nog... jag orkar inte mer... ska gå o sova nu... som vanligt... fan vilken pensionär man e.... men trollet vaknar ju o ska äta om nån timme om man har otur... o max 4 timmar o man har super duper tur... får läsa i mon var ni har sagt när jag nannade...
    gonatt gonnattt...

• Ejin

heheh... Vi e denna tråden visste att hon var gravid troligen innan hon själv visste de

• Ejin

Då var de snart dax då... ikväll är ju allt upponervänt... Jessica är gravid, alla ligger med alla .. o Bagger har som vanligt varit danslärare.... Det är mkt på gång nu....

• Ejin

Sen ligger ju Bagge med Wahlgren.... och Da silva har ihop de med Graaf... o vem vet.. kanske har Jessica blivit på smällen med han (vad han nu heter den manliga programledaren.) det såtår still i huvet.. men ja .. ni fattar...

Svar på tråden Lets dance 2009