Lets dance 2009
men de e ju hon eller cj som åker idag.. så de återstår o se vad cj åstakommer..
men de e ju hon eller cj som åker idag.. så de återstår o se vad cj åstakommer..
hahahah...... de gjorde han ju kanske.. jag har ju suttit o väntat på honom....m ja men då e de ju givet...jag missade ju förra veckan...
nu e de ju inte ens spännande då....jag som fotfarande trodde de var ovisst.... ja där ser man...
oh my... dom var inte dåliga..
gaaahhh... jag e verkligen virrig idag... nåt började störa på våran babyvakt (ej babyn) o då lutade jag mej o soffan för att ta den... o välte ut ett HELT vinglas i soffan... kul...
vem den mystiska på babyvakten var förtäljer dock ej historien...
dom borde vinna pris för dom e sååå lika skönheten o odjuret så de e inte sant...
nä nu får de var nog... jag orkar inte mer... ska gå o sova nu... som vanligt... fan vilken pensionär man e.... men trollet vaknar ju o ska äta om nån timme om man har otur... o max 4 timmar o man har super duper tur... får läsa i mon var ni har sagt när jag nannade...
gonatt gonnattt...
heheh... Vi e denna tråden visste att hon var gravid troligen innan hon själv visste de
Då var de snart dax då... ikväll är ju allt upponervänt... Jessica är gravid, alla ligger med alla .. o Bagger har som vanligt varit danslärare.... Det är mkt på gång nu....
Sen ligger ju Bagge med Wahlgren.... och Da silva har ihop de med Graaf... o vem vet.. kanske har Jessica blivit på smällen med han (vad han nu heter den manliga programledaren.) det såtår still i huvet.. men ja .. ni fattar...