• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • 3 barns mamma84
    Svar på #906
    Han är så sexig hehe
    Tänk att ha en natt med honom Oj,Oj
    näh nu ska jag dreggla vidare..

vem går bort idag då?
  • SchumiFerrari
    LaFontaine skrev 2009-01-16 20:18:28 följande:
    Åh Lasse! Han var så snygg och snäll och Morgan var en tönt i jämförelse. Jag undrar vad Lasse gör idag? *Drömmer mig bort*

Lars Henrik Beischer (tidigare Carlsson), född 26 maj 1964 i Varberg[1]. Svensk skådespelare som bland annat medverkat i ett flertal barnprogram i TV, exempelvis Tippen, där han bildade par med Morgan Alling.

Beischer har tidigare varit engagerad på Teater Halland, men är numera medlem av teatergruppen 1 2 3 Schtunk. Han bor i Varberg tillsammans med Josefine Andersson (som också ingår i 1 2 3 Schtunk).

Älskar min Noa!!!
  • 3 barns mamma84
    Svar på #908

vem gillar du?
  • Kaxmaja
    Loup Garou skrev 2009-01-16 20:21:16 följande:
    Ätnligen slut på reklam! Hörrdu Zezzan e du tillbaka?
    Sitter här med munnen full av lasagne och pizzasallad
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Loup Garou
    3 barns mamma84 skrev 2009-01-16 20:21:13 följande:
    Svar på #906Han är så sexig hehe Tänk att ha en natt med honom Oj,Oj näh nu ska jag dreggla vidare..vem går bort idag då?
    Hoppas på Kitty men vi får se om det är ngn som är sämre idag. Typ Carl-Jan
  • Bevabus

Det här är ett klipp som jag hittade för någon vecka sen som jag älskar att kolla på Nån hyllningsgrej när Lasse fyllde 40 år tydligen. Han verkar ha fortsatt med teater och med att underhålla barn Han har världens härligaste leende....

Såhär står det på Wikipedia.
    Lars Henrik Beischer (tidigare Carlsson), född 26 maj 1964 i Varberg[1]. Svensk skådespelare som bland annat medverkat i ett flertal barnprogram i TV, exempelvis Tippen, där han bildade par med Morgan Alling.

Beischer har tidigare varit engagerad på Teater Halland, men är numera medlem av teatergruppen 1 2 3 Schtunk. Han bor i Varberg tillsammans med Josefine Andersson (som också ingår i 1 2 3 Schtunk).

LaFontaine skrev 2009-01-16 20:18:28 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:11:14 följande:
    Åh Lasse! Han var så snygg och snäll och Morgan var en tönt i jämförelse. Jag undrar vad Lasse gör idag? *Drömmer mig bort*
  • SchumiFerrari

jag trodde det var rumba.... inte striptease...

Älskar min Noa!!!
Svar på tråden Lets dance 2009