• Linnea84a

vad för bilbarnstol???

har en besafe stol nu som går upp till 18 kg, sonen blev 2 i oktober å nu måste vi byta då det e en stor herre som väger 18,9=(
    dom flesta vi tittat på går bara upp till 18 kg bakåt å sen 25 kg frammåt?? hur ska man göra när man har en så pass tung son?? vilken stol går till 25 kg bakåt vänd??? kan ej ha i fram heller då vi har airbag som inte går att ta ut!

• Svar på tråden vad för bilbarnstol???
  • Linnea84a

jag skulle vilja ha en som oxå går att ha frammåt sen...känns så onödigt att behöva köpa ännu en sen.,, hittade multi tech å two way plus men kan inte hitta vart dom säljer dom i jönköping???

marika1985 skrev 2009-01-02 19:00:34 följande:
    dom flesta britax bilstolar är till 25 kilo bakåtvända.www.britax.se/bilbarnstolar08.htm
  • Linnea84a

okey, ja babyproffsen har vi ju..barnens hus?? aldrig hört=) men när jag kollade återförsäljare så stod inte babyproffsen i jkpg med..bara 1klass å dom hade bara några andra britax stolar...

marika1985 skrev 2009-01-02 19:10:42 följande:
    dom finns på både barnenshus och babyproffsen.
  • Linnea84a

någon som vet pris på typ multi tech eller two way plus??

tar dom stor plats?? måste ju ha i bak å alla i familjen e rätt långa=)

• Linnea84a

attans att barn växer så fort=) köpte besafen i juni, trodde den gick till 25 kg..men attans så fel..*glömde* lixom kolla=)

• Linnea84a

jag läste om en britax multi tech?? om den nu hette så..den kunde dom använda tror jag från dom var rätt små..

• Linnea84a

nej den var visst från 9månader...secura hette nån med..men den var bara bakåtvänd.. det är en djungel=)

Svar på tråden vad för bilbarnstol???