Varm efter ägglossning
Är man alltid extra varm från då man haft ÄL och fram till mensen kommer? Jag känner mig som en vandrande kamin och har gjort så ända sen ÄL. Har BIM den 10e.
Är man alltid extra varm från då man haft ÄL och fram till mensen kommer? Jag känner mig som en vandrande kamin och har gjort så ända sen ÄL. Har BIM den 10e.
Ok, då blir det till att vänta och se då. Man slipper ju frysa i alla fall.
Nä jag känner inga symptom alls tyvärr. Eller så är det bra så slipper jag inbilla mig saker. Fast det är kul att analysera.
Du då, känner du nåt och när har du BIM?
Jag har BIM den 10e. Har inga barn men två mf på elva månader och mens två ggr under den tiden så man har inte haft alltför många chanser.
Man kan ju hoppas att det är därför man är så varm. Jag vet ju inte hur jag brukar ha innan mens eftersom det var typ ett halvår sen. Fick ju mf förra månaden och innan dess hade jag ingen mens på ett halvår.
Har i övrigt inga symptom vad jag kan se.
lilla mej skrev 2009-01-04 10:52:51 följande:
Jag kan bli jättekall om händer och fötter men vara väldigt varm i resten av kroppen. Hur skumt som helst. Har BIM på lördag så vi får se vad det blir då.
Å va spännande.
Jag har klarat mig rätt bra under dagen men nu när jag var på affären och när jag kom hem så kom den där iskylan på händerna tillbaks. Lustigt hur man kan bli så kall om händerna och samtidigt vara så varm i kroppen.
Jag älskar kalla händer och fötter för det betydde att jag fick ett pluss idag!
Tack Batte! Håll tummarna att det vill stanna kvar där inne nu också.
Tack kära du! ![]()
Tack, ja det känns overkligt och nervöst.
Miracle Cats skrev 2009-01-10 12:09:32 följande:
Tackk Nunnigumsi!